ال‌جی جی 5 هم به دوربین دوگانه و هم به صفحه‌نمایش دوم مجهز خواهد بود

تاکنون می‌دانستیم که ال‌جی قصد دارد در پرچم‌دار خود G5 از دوربین دوگانه استفاده کند. حالا افشاکننده مشهور Evan Blass ادعا می‌کند این گوشی را از نزدیک دیده و صفحه‌نمایش دوم آن را نیز تأیید می‌کند.

1

ال‌جی روز گذشته گوشی‌های X Screen و X Cam خود را به عنوان میان‌رده‌هایی با یک ویژگی پرچم‌دار معرفی کرد. ظاهراً جی 5 هر دو ویژگی خاص این دو گوشی یعنی صفحه‌نمایش دوم در X screen (شبیه به LG V10) و دوربین دوگانه X cam را خواهد داشت. این دوربین دوگانه از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ه مگاپیکسلی تشکیل شده که با وجود این‌که کاربرد دقیق آن مشخص نیست اما احتمالاً برای فوکوس سریع‌تر و ایجاد جلوه عمق میدان شبیه به HTC One M8 و احتمالاً آیفون 7 از دوربین دوگانه استفاده شده است. Evan Blass ادعا می‌کند دلیل این‌که ال‌جی در معرفی X cam تصویری از پشت این گوشی منتشر نکرده همان چینش دوربین جی 5 در این گوشی میان‌رده است.

LG-G5-second-screen-dual-camera-tweet

اما تاکنون شایعه‌ای در مورد وجود صفحه‌نمایش دوم در جی 5 نشنیده بودیم و از آن‌جا که ال‌جی از یک صفحه‌نمایش همیشه روشن در G5 استفاده کرده گمان می‌کردیم دیگر خبری از صفحه‌نمایش جداگانه برای نمایش اعلان‌ها نباشد. به هر حال با توجه به سابقه مثبت Evan Blass و اکانت توییتری او @evleaks تقریباً مطمئن هستیم که G5 نیز به صفحه‌نمایشی جداگانه احتمالاً در بالای نمایشگر اصلی برای نمایش اعلان‌ها و میان‌برها مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود جی 5 سرانجام از بدنه فلزی بهره‌مند خواهد شد اما کماکان کاربر می‌تواند باتری را تعویض کند. این گوشی همچنین قرار است با صفحه‌نمایش 5.6 اینچی QHD و اسنپ‌دراگون 820 به همراه اندروید مارشملو عرضه شود. ال‌جی یکشنبه هفته آینده طی مراسمی پیش از شروع رسمی کنگره جهانی موبایل بارسلون از G5 پرده‌برداری خواهد کرد و امیدواریم در مورد قیمت و زمان عرضه آن در این مراسم بیشتر بشنویم.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    دوربین دوگانه اگر کارایی زیادی داشت
    اچ تی سی ادامش میداد