تماشا کنید: اولین تریلر تبلیغاتی فصل ششم سریال Game of Thrones

همان‌طور که زمستان در راه است، خبرها و اطلاعات جدید از «بازی تاج و تخت» را هم با خود می‌آورد. آخرین سوغات زمستان را شبکه‌ی اچ‌بی‌او امروز صبح راهی کرد و یک تریلر 80 ثانیه‌ای از فصل ششم این سریال پر مخاطب منتشر شد که در ادامه مطلب می‌توانید تماشا کنید.

2

در این ویدئو چهره‌ی بازماندگانی را می‌بینیم که به خصوص‌ترین‌شان «جان اسنو» در فصل قبل تا حد مرگ زخمی شد و عجیب‌ترین سرنوشت را در کنار آریا و برن استارک خواهد داشت. از این گذشته این فصل راه خود را به طور کامل از کتاب‌های این مجموعه جدا می‌کند و جی.آر.آر.مارتین ما را به سرزمین‌های ناشناخته‌ی داستان‌های خود می‌برد. حالا خوانندگان کتاب‌ها هم باید جلوی تلویزیون‌های خود بنشینند و سریال را تماشا کنند.

چند روز پیش نیز تصاویری از فصل ششم این سریال منتشر شده بود که می‌توانید آن را در گیم‌نیوز ببینید که تماشای این عکس‌ها نیز خالی از لطف نیست. فصل ششم همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، اردیبهشت آینده پخش می‌شود.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    همهبهم میگن این سریالو ببینم
    ولی هنوز که حوصلم نشده

    1. AKF می‌گوید

      همون بهتر. ماله بچه ها نیس