ال‌جی هفته آینده از گوشی‌های هوشمند سری «X» در MWC رونمایی می‌کند: X screen و X cam در راهند

ال‌جی قصد دارد یک سری میان‌رده به گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود اضافه کند که هر کدام از یک ویژگی خاص گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت بهره می‌برند. اولین گوشی‌های این خانواده X cam و X screen نام دارند که در ادامه مشخصات آن ها را مرور خواهیم کرد.

1

گوشی‌های سری ایکس برای مشتریانی طراحی شده‌اند که علاقه‌ای به گوشی‌های پرچم‌دار و صرف هزینه بالا ندارند اما کماکان دوست دارند یک دوربین عالی یا صفحه‌نمایش پیشرفته در اختیار داشته باشند.

گوشی X cam به یک تراشه 1.1 گیگاهرتزی هشت هسته‌ای و صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی مجهز شده است. این گوشی با تمرکز روی دوربین از دو لنز 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد که انتظار داریم چینشی شبیه به پرچم‌دار این شرکت جی 5 باشد. X cam از دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2520 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و تنها 118 گرم وزن دارد. این گوشی با اندروید 6 مارشملو و رابط کاربری ال‌جی عرضه شده و بدنه آن شبیه به یک گوشی فلزی طراحی شده است. ضخامت گوشی بین 5.2 تا 6.9 میلی‌متر بوده و ال‌جی آن را در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، طلایی و طلاییِ صورتی عرضه خواهد کرد.

LG-X-Screen-X-Cam

گوشی دوم با نام X screen از پردازنده‌ای 1.2 گیگاهرتزی و چهار هسته‌ای برخوردار است اما در کنار صفحه‌نمایش اصلی 4.93 اینچی اچ‌دی آن یک صفحه‌نمایش 1.76 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح 520 در 80 پیکسل نیز گنجانده شده که شبیه به گوشی LG V10 برای نمایش اعلان‌ها، آیکن برنامه‌ها و … قرار داده شده است. دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2300 میلی آمپرساعتی از سایر مشخصات این گوشی هوشمند بوده و ال‌جی آن را با اندروید مارشملو و در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی طلایی عرضه خواهد کرد. جالب است که این مدل باوجود نام screen وضوح صفحه‌نمایشی پایین‌تر از مدل cam دارد.

ال‌جی در مورد این دو گوشی می‌گوید:

هرکسی یک ویژگی مورد علاقه در گوشی‌های هوشمند دارد. در ال‌جی ما قکر می‌کنیم جا برای دستگاه‌هایی وجود دارد که یک کار را به خوبی انجام می‌دهند و مشتریان نباید مجبور به پرداخت هزینه برای ویژگی‌هایی باشند که آن‌ها را نمی‌خواهند. در نهایت ما متعهد به ارائه انتخاب‌های بیشتر به مشتریان هستیم. – جونو چو مدیرعامل بخش موبایل ال‌جی الکترونیکس

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    ال جی هم داره اسپم تلفن همراه راه میندازره عین سامسونگ