باگ جدید اینستاگرام؛ اعلان‌های اکانت شخصی شما در صورت استفاده از اکانت دوم مشترک به فرد دیگر نیز ارسال می‌شود

اینستاگرام هفته گذشته قابلیت جدید خود را که البته ماه‌ها بود بر روی آن کار می‌کرد به اپلیکیشن خود اضافه کرد که شامل قابلیت مفید استفاده همزمان از چندین اکانت بود اما ظاهراً این مدت زمان برای اینکه نسخه کامل و بدون عیب و نقصی عرضه شود کافی نبوده است چرا که یک باگ عجیب در این نسخه وجود دارد! باگی که باعث می‌شود شما از ناتیفیکیشن‌ها و پیام‌های دایرکت دوست و همکار خود که از اکانت دوم مشترک استفاده می‌کنید مطلع شوید!

7

اجازه دهید واضح‌تر توضیح دهم. در قابلیت جدید اینستاگرام شما قادر هستید به طور همزمان تا پنج اکانت اینستاگرام را به طور همزمان مدیریت کنید. به طور مثال شما و همکارتان هر کدام یک اکانت شخصی دارید و در عین حال شرکت شما یک اکانت نیز دارد که به طور مشترک آن را مدیریت می‌کنید و به عنوان اکانت دوم آن را در گوشی‌های خود وارد کرده‌اید.

حالا در باگ مورد اشاره اینستاگرام هنگامی که برای دوست شما در اینستاگرام ناتیفیکیشن‌ها یا پیام‌های دایرکتی به اکانت شخصی او ارسال می‌شود این اعلان‌ها در گوشی شما که به طور طبیعی هیچ ارتباطی نباید داشته باشد نیز ارسال می‌شود. البته خوشبختانه با زدن بر روی این ناتیفیکیشن‌ها هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد و شما تنها به آن تصویر که ناتیفیکیشن مربوط به آن ارسال شده منتقل می‌شوید و پیام‌های دایرکت را نمی‌توانید ببینید.

instagram-notification-bug

البته این مشکل ظاهراً برای تمام کسانی که از یک اکانت مشترک بهره می‌برند اتفاق نیفتاده و حتی برای برخی از آنها این مشکل رفع شده اما ظاهراً هنوز برای بسیاری از کاربران همچنان پابرجاست و اینستاگرام ضمن اعلام اینکه از این مشکل آگاه است از کار بر روی یک راه‌حل خبر داده است.

 “برای آگاهی از نحوه استفاده از قابلیت مدیریت همزمان چند اکانت می‌توانید این مطلب را در فارنت بخوانید.”   “اگر در اینستاگرام تازه‌کار هستید می‌توانید مطلب جامع آموزش اینستاگرام را در فارنت بخوانید که تاکنون میلیون‌ها بازدیدکننده داشته است.” 

 

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. .... می‌گوید

    من اندروید گوشیم رو انگار بالا بردم اما با اینکه نتم ۴Gاست بازم باز نمیشه اکانتم هست اما هیچی نمیاد نه عکس نه فیلم ونه چیز دیگه

    1. Me می‌گوید

      من میخوام یه نفر دیگه رو هم ادمین پیجم بکنم
      اما نمیشه
      چطور این کار رو انجام بدم؟؟؟؟
      لطفا زود جواب بدید

      1. علی ارغوان می‌گوید

        اینستاگرام چنین قابلیتی نداره. تنها راهش در اختیار قرار دادن رمز اصلی هست که ممکنه سواستفاده به دنبال داشته باشه.

    2. Reza می‌گوید

      مال منم اینجوری شده چیکار کنم؟

  2. ناشناس می‌گوید

    سلام اکانت من آپدیت نمیشه . نمیتوتم توی ی پست چنتا عکس بزارم .لطفا راهنمایی کنید

  3. یک ایرانی می‌گوید

    تشکر آقای صحافی ولی الان مشکل جدیدی به اینستاگرام اضافه شده تعداد فالویینگ‌ها ها هست که در فالووینگ های پیج ها که برویم تعداد با شماره واقعی فالووینگ ها مساوی نیست چون پیج پنهان شده کلا دچار مشکل شده قسمت فالووینگ ها .

  4. Amir می‌گوید

    طبیعیه به مرور مشکلاتشم رفع میشه