شایعات می‌گویند اپل در آیفون 7 اسپیکر دوم را در جای جک هدفون قرار خواهد داد

تاکنون شایعات زیادی درباره حذف جک هدفون در آیفون ۷ به بیرون منتشر شده است، از قرار معلوم این شایعات صحت دارد اما نکته‌ای که در اینجا جالب به نظر می‌رسد امکان بهبود کیفیت صدای این گوشی به دلیل حذف جک هدفون است.

1

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل ممکن است از آمپلی‌فایر دیگری برای افزایش کیفیت صدای اسپیکر آیفون ۷ استفاده کند، جالب اینجاست که این اسپیکر دوم دقیقا در جایی قرار می‌گیرد که تاکنون جک هدفون آیفون در آن تعبیه شده بود.

اگر این خبر صحت داشته باشد می‌توان گفت که هر دو اسپیکر آیفون در قسمت انتهای گوشی قرار می‌گیرند و این امر باعث خواهد شد کیفیت صدا آنچنان هم که باید و شاید بهینه نشود. از طرف دیگر در این گزارش ذکر شده که آیفون ۷ از ویژگی حذف صدای داینامیک نیز استفاده نمی‌کند، بر اساس این گزارش منتشر شده در آیفون ۷ از کدک‌های دیجیتال استفاده می‌شود تا صدای اضافی محیط حذف شود. اگر این مورد صحت داشته باشد می‌توان امکان داخلی حذف صدای اضافی محیط را در آیفون 7s شاهد بود.

به غیر از جایگزینی اسپیکر دوم به جای جک هدفن، در این مطلب، شایعه دیگری نیز به چشم می‌خورد. پیش از این شایع شده بود که آیفون ۷ از هدست بلوتوث بهره می‌گیرد اما در این گزارش منتشر شده جدید ذکر شده که اپل از هدست باسیم در آیفون ۷ استفاده می‌کند، به این ترتیب این هدست از طریق پورت لایتنینگ (Lightning Port) به گوشی متصل می‌شود.

با توجه به سابقه‌ای که از اپل سراغ داریم می‌توان گفت احتمال صحت داشتن این مورد کاملا منطقی به نظر می‌رسد چرا که اپل همیشه تمایل داشته از فناوری‌های مختص به خود استفاده کند بنابر این به کارگیری فناوری بلوتوث برای هدست از جانب اپل اصلا به عقل جور در نمی‌آید.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    خودشم نمیدونه چکار میکنه