آپدیت ویندوز 10 موبایل برای لومیا 535 مایکروسافت عرضه شد

چشم کاربران گوشی لومیا ۵۳۵ روشن چرا که با خبر شدیم آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل برای این گوشی عرضه شده است.

1

مایکروسافت مدتی است که ویندوز 10 موبایل خود را برای گوشی‌های تراز اول این شرکت منتشر کرده است اما در این بین تاکنون اغلب گوشی‌های لومیا از این ویندوز سوگلی مایکروسافت بی‌بهره بودند؛ اما از قرار معلوم این غول نرم‌افزاری رفته رفته قصد دارد دستی به سر و روی لومیاهای قدیمی‌تر نیز بکشد، همان‌گونه که اشاره شد با خبر شدیم آپدیت ویندوز 10 موبایل برای لومیا 535 منتشر شده است.

در حال حاضر کاربران گوشی‌های لومیا 535 در مصر و اردن قادر هستند نسخه سیستم‌عامل گوشی خود را به ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت کنند و بدون شک با فاصله زمانی بسیار کمی چشم سایر کاربران لومیا ۵۳۵ نیز به این آپدیت جدید و دیرهنگام روشن خواهد شد. در حال حاضر متاسفانه به غیر از خبر انتشار این آپدیت خبر دیگری از نسخه آپدیت و اطلاعات جانبی آن منتشر نشده است و حتی مایکروسافت نیز رسما انتشار آنرا تایید نکرده است.

اگر از طرفداران گوشی‌های لومیا باشید حتما به خاطر دارید که مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد گوشی‌های قدیمی‌تر لومیا از اواخر بهمن ماه به آپدیت ویندوز 10 موبایل مجهز می‌شوند. به این ترتیب می‌توان آپدیت شدن لومیا 535 را به فال نیک گرفت و انتظار داشت به زودی خبرهای جدیدی در خصوص آپدیت ویندوز 10 موبایل برای سایر لومیاهایی که از این نسخه جدید بی‌بهره‌ مانده‌اند نیز شنید.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    واااااااااای عالیه