درز مشخصات احتمالی جی 5 لایت با صفحه نمایش 5.3 اینچی و 3 گیگابایت رم در بنچمارک GFXBench

چشم طرفداران گوشی‌های همراهِ هوشمندِ ال‌جی در وب‌سایت بنچ‌مارک GFXBench به گوشی با مدل LH-830 روشن شد که احتمال می‌رود جی ۵ لایت ال‌جی باشد.

1

گوشی که در بنچ‌مارک GFXBench به چشم می‌خورد از چیپست اسنپ‌دراگون ۶۵۲ بهره می‌برد و به صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی با کیفیت Quad HD مجهز است. در کنار این مشخصات، گوشی نامبرده ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات دارد. از لحاظ دوربین نیز در پشت و جلو این گوشی دوربین ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد که البته انتظار داریم دوربین پشت گوشی کیفیت بالاتری داشته باشد.

جالب اینجاست که اندروید کیت‌کت نسخه ۴.۴ به عنوان سیستم‌عامل این گوشی در نتایج بنچ‌مارک GFXBench مشاهده می‌شود که به این مورد زیاد هم نمی‌توان اعتماد کرد و بدون شک نسخه نهایی اندروید این گوشی بالاتر از این حرف‌ها خواهد بود.

LG G5 lite Benchmark

با در نظر گرفتن موارد فوق می‌توان گفت از آنجایی که ال‌جی جی ۵ در راه است و با توجه به مشخصاتی که از این بنچ‌مارک به بیرون درز پیدا کرده می‌توان حدس زد که نتایج منتشر شده مربوط به ال‌جی جی ۵ لایت است.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم به نظر می‌رسد که هنوز هیچ صحبتی از جانب ال‌جی درباره نسخه لایت جی ۵ مطرح نشده است و با این حساب باید برای نتیجه گیری نهایی تا زمان رونمایی این محصول صبر پیشه کنیم.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    ذوربینش 7؟؟؟؟؟