نسخه جدید تلگرام با بهبود پیام صوتی، ویرایشگر عکس و گفتگوی محرمانه از راه رسید/ دانلود کنید

تلگرام این روزها به ابزار پیام‌رسان اصلی در میان کاربران در ایران و بسیاری از نقاط جهان تبدیل شده و مدیران این سرویس هر چند وقت یک بار با ارائه امکاانات و قابلیت‌های جدید سعی در افزایش گستره نفوذ خود دارند.

0

حالا در آپدیت جدید اپلکیشن تلگرام برای گوشی‌های هوشمند ‌یعنی Telegram v3.5‌ شاهد اضافه شدن برخی قابلیت‌ها و پیشرفت‌هایی در پیام‌های صوتی، گفتگوی محرمانه، ویرایش تصاویر و برخی امکانات حریم خصوصی کاربران هستیم.

تلگرام تغییرات نسخه جدید را شامل قابلیت‌ها و امکانات جدید زیر دانسته‌ است:

– پیام‌های صوتی جدید، نمایش امواج صوتی در هنگام نمایش، پلیر صوتی جدید و قابلیت آغاز ضبط صدا و یا پخش صدا با بالا بردن گوشی به سمت گوش کاربر

– امکان گفتگو یا همان چت محرمانه جدید و بهبود نمایش تصاویر متحرک GIF، پاسخه در گفتگوها، پیش‌نمایش استیکرها و بوت‌های در خط و پیش‌نمایش صفحات وب در هنگام ارسال لینک.

– تنظیمات جدید حریم شخصی که با استفاده از آن می‌توانید اماکان اضافه شدن خود به گروه‌ها و کانال‌ها را محدود به مخاطبین خود و یا افراد خاص کنید.

– ویرایشگر تصویر جدید با اماکان چرخش تصاویر، محو کردن و ..

گفتگوی محرمانه در تلگرام یکی از ابزارهای خاص این پیام‌رسان است که می‌توانید از یک گفتگوی کاملا محرمانه و رمزگذاری شده بهره ببرید و حتی زمان از بین رفتن گفتگو از هر دو دستگاه را مشخص کنید و حالا در آپدیت جدید می‌توانید حتی در یک گفتگوی محرمانه کاملا از امکانات یک گفتگوی عادی شامل تصاویر متحرک، بوت‌ها و پیش‌نمایش لینک‌ها استفاده کنید.

در بخش پیام‌های صوتی نیز شاهد نمایش امواج فرکانسی پیام صوتی ارسال شده هستیم که می‌تواند به نوعی نوع محتوای ارسالی را نشان دهد و در عین حال قابلیتی وجود دارد که با گرفتن گوشی به سمت گوش خود می‌توانید به صورت خودکار پیام ارسالی را گوش کنید و یا اگر قصد ارسال پیام صوتی را دارید با بالا بردن گوشی به طور خودکار پیام خود را ضبط کنید و با پائین آوردن آن ضبط متوقف شده و پس از زدن دکمه ارسال آن را ارسال کنید.

امکان جدیدی که به این نسخه از تلگرام اضافه شده امکاان مدیریت اضافه شدن افراد به سوپرگروه‌هاست که می‌تواند امکان اضافه کردن اعضا جدید را محدود به برخی اعضا کند و در عین حال کاربران می‌توانند اضافه شدن خود به کانال‌ها و گروه‌ها را محدود به برخی اعضای تلگرام و یا کل مخاطبین خود در گوشی هوشمندشان کنند.

نسخه جدید تلگرام را می‌توانید از گوگل‌پلی یا آی‌تونز آپدیت کنید و نسخه اندرویدی آن را به طور مستقیم از اینجا دریافت کنید.

telegram

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.