ثبت پتنت جالب اپل برای تنظیم صدای آیفون با استفاده از ساعت هوشمند اپل‌واچ

گوشی هوشمند آیفون و ساعت هوشمند اپل‌واچ دو محصول محبوب و البته مستقل کوپرتینوها با مرزبندی معین هستند. البته بدهی است که دارندگان اپل‌واچ هم‌اکنون نیز قادر هستند پیام‌ها و ایمیل‌های دریافتی را بر روی آن بررسی کنند، با این حال اپل‌واچ هنوز نمی‌تواند حال و هوای استفاده از یک کُبمو را به کاربر القا کند؛ با این حال بر اساس اطلاعات به دست آمده از پتنت جدید ثبت شده اپل، این شرکت در پِیِ عجین کردن هرچه بیشتر اپل‌واچ با گوشی آیفون می‌باشد.

1

بر اساس توضیحات همراه این پتنت و البته تصویر فوق، بیان می‌شود که در آینده احتمالاً افراد بتوانند با بهره‌گیری از ساعت هوشمند اپل‌واچ، صدای گوشی آیفون خود را تنظیم کنند.

بدین ترتیب به عنوان مثال هنگامی که در مکانی با آلودگی صوتی زیاد هستید، تنها کافی است با یک اشاره صدای زنگ آیفون خود را با حرکت دادن دستی که اپل‌واچ بر روی آن بسته شده در محوری خاصی بر روی حداکثری قرار دهید؛ البته انجام معکوس این امر نیز امکان‌پذیر است و حتی می‌توانید وظیفه تنظیم صدای آیفون را با سنجش مکان حضورتان و میزان بلندی صدای اطراف به طور خودکار به اپل‌واچ محول کنید.

این روش حتی برای زمانی که گوشی شما در جیب یا کیفتان قرار دارد هم کارساز بوده و به راحتی می‌توانید از راه دور میزان صدای زنگ آیفون خود را تنظیم کنید. این یک ایده جذاب و بسیار کارآمد برای افزایش قابلیت‌های ساعت هوشمند اپل هست، با این حال مانند همیشه بر این نکته تأکید می‌کنیم که هیچ تضمینی در جهت عملیاتی شدن قطعی پتنت های به دلایل مختلفی همچون نبود زیرساخت‌های لازم و یا توجیه اقتصادی از سوی شرکت‌های فناوری وجود ندارد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    این که کار خیلی ساده ای هست
    من که فکر میکردم همین الانم میشه