لنوو Vibe P1 Turbo رسماً رونمایی شد؛ صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، اسنپ‌دراگون 615 و 3 گیگابایت رم

مردادماه لنوو نسخه Pro گوشی Vibe P1 را به نمایش گذاشت اما با این‌که ماه‌ها از آن زمان می‌گذرد این گوشی هیچ‌گاه رسماً معرفی نشد. لنوو حالا این گوشی را با سخت‌افزار جدید آپدیت کرده و با نام Vibe P1 Turbo رونمایی کرده است.

2

Vibe P1 Pro از یک بدنه فلزی بهره می‌برد که طراحی آن را می‌توان ترکیبی از اچ‌تی‌سی وان M8 و وان‌پلاس وان توصیف کرد. در جلوی گوشی دکمه Home سخت‌افزاری به همراه دو دکمه لمسی بازگشت و لیست اپ‌ها قرار دارد. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی به وضوح Full HD مجهز است و لنوو چیپست اسنپ‌دراگون 615 را برای آن انتخاب کرده است. این چیپست میان‌رده از هشت هسته Cortex-A53 بهره می‌برد که 4 تای آن‌ها با فرکانس 1.1 گیگاهرتز و 4تای دیگر با فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می‌کنند. پردازنده گرافیکی این چیپست نیز Adreno 405 است.

Lenovo-Vibe-P1-Turbo

حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت و حافظه رم نیز 3 گیگابایت انتخاب شده است. درگاه کارت حافظه با ظرفیت 128 گیگابایت و اتصال NFC نیز فراموش نشده است. دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو و همچنین پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اتصال LTE از سایر مشخصات این گوشی به حساب می‌آید. باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی از فناوری شارژ سریع 24 واتی پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب مدت زیادی دوام خواهد داشت. سیستم‌عامل این گوشی اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی اعلام شده اما انتظار داریم لنوو آن را پس از عرضه به مارشملو آپدیت کند.

Vibe-P1-Turbo-Lenovo

قیمت حدودی گوشی 263 یورو خواهد بود و رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری گرافیتی و طلایی آن هم‌اکنون آماده سفارش است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مه می‌گوید

    سلام -در یک کلام کپی بر داری از سامسونگ واچ تی سی -چیه اخه اسمه اینا میشه گذاش گوشی

  2. Amir می‌گوید

    مخلوط اچ تی سی و سامسونگ و ایفون