توییتر حالا می‌تواند توییت‌های مهم‌تر را در تایم‌لاین بالاتر نشان دهد

قابلیت جدید توییتر که قرار است تایم‌لاین کاربران را متحول کند سرانجام و با وجود مخالفت کاربران این شبکه اجتماعی اجرا شده است و قرار است به زودی به صورت پیش‌فرض در تایم‌لاین توییتر اعمال شود.

1

توییتر ماه‌هاست که ویژگی جدیدی را با الگوریتم‌های مختلف آزمایش می‌کند. این قابلیت که به‌تازگی به صورت یک گزینه در تنظیمات توییتر اضافه شده است باعث می‌شود وقتی مدتی به توییتر سر نزنید در بازگشت توییت‌های مهم‌تر در تایم‌لاین شما بالاتر نشان داده شود و پس از آن‌ها توییت‌های دیگر به شیوه پیشین لیست می‌شوند. ملاک مهم بودن توییت‌ها از نظر توییتر محبوبیت توییت‌ها و همچنین تعامل پیشین شما با منتشر کننده توییت است. این ویژگی همچنین “while you were away” یا “وقتی نبودید” هم نام گرفته است و درحالی‌که فعلاً به‌صورت پیش‌فرض فعال نیست در هفته‌های آینده برای تمامی کاربران به صورت خودکار فعال خواهد شد.

twitter-algorithmic-timeline

خوشبختانه این ویژگی حتی پس از فعال شدن خودکار می‌تواند بنا به سلیقه شما از تنظیمات غیرفعال شود اما اگر از این ویژگی خوشتان آمده می‌توانید همین حالا به تنظیمات توییتر خود رفته و گزینه “show me the best tweets first” را فعال کنید. این تغییر در سه پلتفرم iOS، اندروید و وب اعمال شده اما هنوز اپ‌های TweetDeck و Twitter برای مک تغییری نکرده‌اند.

کاربران شبکه اجتماعی توییتر در مورد این ویژگی نظرهای متفاوتی داشته‌اند؛ برخی از آن استقبال کرده و برخی به دلیل جداکردن مکالمه‌ها از آن ناراضی هستند. همان‌طور که می‌دانید فیس‌بوک مدت‌هاست که ویژگی مشابهی برای بالاتر نشان دادن پست‌های مهم دارد و حالا توییتری که اوضاع خوبی ندارد فکر می‌کند این تغییر می‌تواند به جذب کاربران جدید منجر شود.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    سلام
    من می خواهم ببینم چه کلماتی داغ شده اند هر روز کجا باید ببینم کشور ایران ندارد