تصویر زنده گلکسی اس ۷ اج به همراه نتیجه بنچمارک این گوشی درز کرد

ساعاتی پس از انتظار تصویر منتسب به گلکسی اس 7 حالا تصویر نسخه اج این گوشی نیز منتشر شده است. تصویر منتشر شده این‌بار نمای جلویی گوشی را به تصویر کشیده و نتیجه بنچمارک AnTuTu را نیز به رخ می‌کشد.

1

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید و همگی انتظار داشتیم هر دو طرف صفحه نمایش گلکسی اس 7 اج خمیده است و به نظر نمی‌رسد انحنای آن کمتر یا بیشتری از گلکسی اس 6 اج باشد. بزرگ‌ترین تغییر قابل مشاهده ظاهراً به اندازه صفحه‌نمایش باز می‌گردد جایی که گلکسی اس 7 اج با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی خود اندازه‌ای بین گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس خواهد داشت. این گوشی با شماره مدل SM-G935 در رنگ کاملاً مشکی (برخلاف رنگ سورمه‌ای گلکسی اس 6 اج) عرضه خواهد شد و به چیپست اسنپ‌دراگون 820 یا اکسینوس 8890 مجهز خواهد بود. همان‌طور که می‌بینید این گوشی در بنچمارک AnTuTu v6.0.4 امتیاز 134704 را کسب کرده که نسبت به پرچم‌داران فعلی بسیار بهتر به نظر می‌رسد. در یک مقایسه هواوی Mate 8 امتیاز 91600، نکسوس 6پی امتیاز 89300 و گلکسی نوت 5 امتیاز 81600 را کسب کرده‌اند.

Galaxy-S7-edge-leak1

گفته می‌شد دکمه Home در گلکسی اس 7 کمی مربعی‌تر و گوشه‌دارتر خواهد بود اما از این تصویر چیز زیادی مشخص نیست. به هر حال با در نظر داشتن امکان تقلبی بودن این تصویر خوب است بدانید گلکسی اس 7 اج به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD از نوع Super AMOLED، دوربین 12 مگاپیکسلی F/1.7، چهار گیگابایت رم، درگاه کارت حافظه، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی و مقاومت در برابر آب و گردوغبار عرضه خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    حالا دو روز دیر و زود فهمیدن چه فایده ای داره