قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت رسما به اینستاگرام افزوده شد / دانلود کنید

استفاده همزمان از دو یا چند اکانت برای کاربران ابنستاگرام شاید یک دغدغه عمومی نباشد اما مخصوصا برای کسانی که از اکانت‌های کاری برای شرکت‌ها یا سایت‌های خود استفاده می‌کنند این موضوع واقعا یک دغدغه است که اینستاگرام با توجه به همین موضوع در آخرین نسخه خود این قابلیت را قرار داده است.

222

پس از آزمایش کوتاه قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت در اینستاگرام در آذر ماه برای برخی کاربران اینستاگرام و رخ دادن همین اتفاق برای برخی کاربران iOS در همین هفته، اینستاگرام بالاخره قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت را در نسخه جدید خود عرضه کرد.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-02

این قابلیت جدید تقریبا همان خصوصیات و تنظیماتی را دارد که هنگام تجربه نسخه آزمایشی و اولیه آن در آذرماه شاهد بوده‌ایم. با اضافه شدن این قابلیت می‌توانید از بخش تنظیمات که با زدن دکمه منو کناری (سه نقطه بالا سمت راست) در صفحه پروفایل و پیمایش به انتهای صفحه به دکمه Add Account ّ رسید که با زدن آن دوباره به صفحه لاگین هدایت می‌شوید که می‌توانید اکانت بعدی خود را وارد کنید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-03

پس از وارد کردن اکانت جدید تغییر دیدی به صفحه اصلی اینستاگرام شما اضافه می‌شود که شامل اضافه شدن تصویر پروفایل شما به دکمه سمت راست و پائین صفحه است که کمک می‌کند بدون مراجعه به صفحه پروفایل متوجه شوید که در کدام پروفایل خود هستید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android

برای جابجایی بین اکانت‌های خود نیز کافیست به صفحه پروفایل بروید و با زدن به روی نام کاربری خود در بالای صفحه سمت چپ از میان اکانت‌های خود یکی را انتخاب کنید و به آن سوئیچ کنید. نکته جالب اینکه این قابلیت به دو اکانت محدود نیست و می‌توانید چندین اکانت را به صورت همزمان به پروفایل خود اضافه کنید و به راحتی میان انها جابجا شوید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-04

برای خارج شدن از یک یا همه اکانت‌ها نیز کافیست دکمه منو کتاری (سمت چپ بالای صفحه) را بزنید و با پیمایش به پائین صفحه با زدن Log Out of.. از اکانتی که در حال حاضر در ان هستید خارج شوید و یا با زدن Log Out Of All Accounts از تمام اکانت‌هایی که وارد کرده‌اید خارج شوید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-01

این قابلیت اینستاگرام در آخرین نسخه این اپلیکیشن که در حال حاضر برای اندرویدی‌ها نسخه 7.16 است قابل دسترسی است و که می‌توانید آن را به صورت مستقیم از گوگل‌پلی دریافت کنید و یا به صورت مستقیم آن را از اینجا دانلود کنید. در عین حال اینستاگرام اعلام کرده این قابلیت از نسخه 7.15 به بالا در دسترس قرار گرفته و کافیست پس از نصب برنامه یک بار به طور کامل برنامه را بسته و کش را خالی کنید تا تغییرات لازم را ببینید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-05

این قابلیت در نسخه جدید iOS‌اپلیکیشن اینستاگرام نیز اضافه شده و کافیست آخرین نسخه این برنامه را از آی‌تونز دریافت کنید. متأسفانه همان‌طور که کاربران ویندوزفون به خوبی می‌دانند نسخه ویندوزی اینستاگرام مدت‌هاست بدون آپدیت باقی مانده و بیشتر از دو سال است که در نسخه آزمایشی به سر می‌برد. به این ترتیب انتظار مدیریت چند اکانت را در ویندوزفون نداشته باشید!

بد نیست که در نسخه جدید هنگامی که در یک اکانت هستید، ناتیفیکیشن اکانت‌های دیگر را نیز دریافت خواهید کرد و ضمنا اینستاگرام هنوز در خصوص محدودیت تعداد اکانت‌هایی که می‌توانید وارد کنید چیزی اعلام نکرده اما مطمئنا برای جلوگیری از اسپمرها تدابیری اندیشیده پس بهتر است از این قابلیت مفید استفاده غیرمفید نکنید تا احتمالا دچار محدودیت‌هایی که در نظر گرفته شده نشوید!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

222 نظر برای این مطلب
  1. Sahar می‌گوید

    یعنی متوجه شدن ک هر دو اکانت برای منه ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خیر! به این راحتی هم نیست. حتی اگر شماره موبایل و آدرس ایمیل کسی رو هم داشته باشید اگر مشخصات اکانت واقعی نباشه نمیشه گفت مال یه نفره. در واقع اینستاگرام دقیقا اعلام نمی کنه که این اکانت به چه شماره موبایل یا آدرس ایمیلی تعلق داره

  2. Sahar می‌گوید

    من با یک شماره و ایمیل دو اکانت دارم میخوام ببینم دنبال کننده های من درهر دو اکانت متوجه میشوند ک من هر دو اکانت رو دارم ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      شما اشتباه می‌کنید! هر اکانت باید ایمیل یا شماره موبایل اختصاصی خودش رو داشته باشه. حتما و هر چه سریعتر آدرس ایمیل یا شماره یکی از اکانتها رو به یک آدرس ایمیل معتبر و یا شماره موبایل دیگه تغییر بدید تا براتون دردسر نشده! در مورد سوالتون هم دقیقا اگر این کاری که گفتم رو انجام یدید اتفاقی نمی افته

  3. maryam می‌گوید

    سلام خسته نباشید …میشه بدون اینکه از اکانتم خارج بشم اونو از لیست اکانت هام مخفی کنم ؟؟ و اینکه میشه بفهمم اکانتم چ رمزی بهش دادم ن اینکه بخوام تغییر رمز بدم بدونم چ رقمایی وارد کردم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      پاسخ تمام سوالات خیر هست

  4. ياسي می‌گوید

    سلام
    من از دوتا اکانت دارم استفاده میکنم و این دوتارو سوییچ کردم که یکی از اکانت ها رو با شخص دیگه ای مشترکا استفاده میکنیم و یکی دیگه ش شخصیه و اون نداره ش.
    سوالم اینه که من وقتی داخل اینستاگرام گوشی خودم این دوتا پیج رو توی تنظیمات سوییچ کردم و بهشون دسترسی دارم برای شخصی که یکی از اونارو با من مشترک هست هم سوییچ میشه و به اکانت دومم دسترسی پیدا میکنه یا نه .

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر. هر اکانت مستقل هست و صرفا فردی میتونه دسترسی داشته باشه که یوزرنیم و پسورد داشته باشه

  5. fri می‌گوید

    سلام -وقت بخیر-من با یه شماره دو تا اکانت ساختم ؟ سه تا سوال داشتم -یکی اینکه برای فالوورای اکانت اول -اکانت من براشون میره یعنی متوجه میشن؟ دوم اینکه نمیتونم برای اکانت دوم پروفایل بذارم دلیلش چیه؟ سوم اینکه استوری های اکانت دومم برای فالوورهای اکانت اولم نشون داده میشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با هر شماره باید یک اکانت بسازید!!! با ساخت اکانت دوم اکانت اول خود به خود از درجه اعتبار خارج میشه و غیرفعال میشه!! منظورتون از اینکه پروفایل بذارید چیه؟!! بازم تاکید می‌کنم هر شماره یک اکانت!

  6. As می‌گوید

    سلام امکانش هست از یک اکانت توی سه تا گوشی استفاده کرد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بله اما احتمالا اینستاگرام به فعالیت شما مشکوک میشه و احتمال داره کد امنیتی بخواد. بهتره بیشتر از دو تا دستگاه نشه

  7. محمد می‌گوید

    سلام خسته نباشید ببخشیدمطشه راهنمایم کنید. میخواستم ببینم اکانت اول و دوم به هم وصلا یعنی فالو ای اولی میتونن لیک و… از اکانت دوم ببینن؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر اکانت ایمیل و شماره موبایل خودش رو باید اشته باشه و هیچ ارتباطی به اون یکی نداره!

  8. Asal می‌گوید

    سلام ببخشید من دو تا پیج دارم یکی از پیج هام که با ایمل ساختم رو می خواستم دو نفره کنم ولی تو پی ام ها خوندم گفته بودید شما و ایمیل مشترک استفاده نکنید چیکار کنم‌؟؟؟
    و اینکه آیا بعد شخصی که تو پیج مشترکم هست پس از مدتی دوباره اون پیجرو می تونم تکی کنم و اون شخص رو بیرون کنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      قابلیت دو نفره کردن نداره پیج. مگر اینکه مشخصات رو به هر دو نفر بدید. که باز اون نفر میتونه پسورد رو عوض کنه.

  9. فاطمه می‌گوید

    سلام وقت بخیر.من دوتا اکانت دارم.هر دوبا یک شماره موبایل و ایمیل مشترک.حالا میخوام یکی از اکانت ها رو به خواهرم بدم،وایمیل و شماره موبایل اون اکانت رو تغییر بدم.

    اما وقتی تغییر میدم درهردو اکانتم اعمال میشه😔چیکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر اکانت باید شماره موبایل یا ایمیل مخصوص به خودش رو داشته باشه و هیچ ارتباطی به همدیگه ندارن. از داخل اکانت و از بخش ادیت پروفایل آدرس ایمیل رو تغییر بدید

  10. ناس می‌گوید

    سلام.وقت بخیر. من سیمکارتمو از یه گوشی که اینستاگرام داشتم دراوردم. الان اگه یه سیمکارت دیگه به گوشیه من بندازن میشه از اینستاگرام من استفاده کنن؟ و اینکه با ریکاوری میشه چت و دایرکت هایی که حذف کردم برگردونن؟ خواهش میکنم زودتر جواب بدین لطفا

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر از شماره موبایل برای ثبت نام و یا تائید اکانت استفاده کردید. هر کسی اون سیمکارت رو داشته باشه می‌تونه اکانت شما رو بازیابی و استفاده کنه. بهتره تنظیمات اینستاگرام رو چک کنید و شماره موبایل رو تغییر بدید.

  11. Fmia می‌گوید

    سلام.خسته نباشید.من چند اکانت در اینستا درست کردم.یکیشون برای کار و یکیش هم شخصیه.الان روی پیج شخصی که استوری میذارم برای اکانت کارم هم همون استوری گذاشته میشه.باید چکار کنم که اینجوری نشه؟؟

  12. ریحانه می‌گوید

    سلام ببخشید من دوتا اکانت اینستا دارم رو یکی اپدیت ها و قابلیت های اینستا میاد روی دومی نمیاد اپدیتم کردم اما فایده نداره

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      در اختیار شما نیست امکانات اینستاگرام به جز امکانات پایه که برای همه در دسترس هست به مرور برای تمام اکانت‌ها فعال میشه و حتی گاهی از دسترس خارج میشه

  13. مهناز می‌گوید

    سلام ..من ۳ تا اکانت دارم میخوام یکی از اونها رو بطور دایم پاک کنم وقتی وارد ادرس سایت پاک کردن میشم ادرس یکی از اکانت هام بداش تعریف شده ..چطور میتونم اکانت مد نطرم رو پاک کنم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      وارد سایت که میشید اگر خودکار وارد اکانت دیگه ای میشه ازش Log Out کنید و وارد اکانت مورد نظر بشید.

  14. Dream می‌گوید

    سلام . من توی اینستاگرام دوتا پیج دارم که توی دومی اصلا این ask me questions نمیاد .. چیکار کنم که بیاد و بتونم توی استوری های پیج دومم ازش استفاده کنم؟؟لطفا کمک کنین.ممنون.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      کاری نمیتونین انجام بدین متاسفانه. از طرف سرور برای اکانت ها به مرور فعال میشه

  15. فهیمه می‌گوید

    سلام روزتون بخیر
    خواهش میکنم کمکم کنید، من با شماره خودم دوتا اکانت داشتم روی گوشیم که یکیش واسه دخترم بود، الان کلیرکش کردم که واسه هر دو اکانت یوزرنیم و پسورد میخواد من مال خودم رو وارد کردم و اکانتم اومد اما دخترم پسوردش رو فراموش کرده چیکار کنم از راههای بازیابی پسورد هم که استفاده میکنم فقط مال خودم رو ریست میکنه دوباره

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر اکانت باید شماره موبایل یا ایمیل اختصاصی خودش رو. داشته باشه و نباید برای دو تا اکانت از یک ایمیل یا شماره موبایل مشترک استفاده کنید

  16. فاطمه می‌گوید

    سلام من جدا از اکانت اینستاى خودم اکانت همسرمم روى گوشیم دارم و همسرم اکانتش تو گوشى خودشم فعاله جدیداً اکانت همسرم متوقف میشه و شماره تلفن و کد میخواد دو سه بار زدیم و کد دادیم ولى الان میگه شماره نامعتبره و کلا صفحه ش غیر فعال میشه و با اکانت خودم که چک میکنم اکانتش تو اینستا ناپدید میشه با یه شماره ى دیگه اقدام کردیم و بالا اومد ولى دوباره بعد از ٣یا ۴ساعت شماره میخواد کلافه شدیم و دوست نداریم پیجش پاک بشه خیلى وقته داره،دلیلش چیه؟ممنون میشم راهنمایى کنید.

  17. یاسین می‌گوید

    سلام اگه من از دو اکانت مختلف بادوسیمکارت مختلف برروی یک اینستاگرام بخوام استفاده کنم فالوورام میتونن لیست فالوررام رو ببینن نمیخوام با اکانت دوم که جدیده کسی فالوورای اکانت اولیم رو ببینه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اکانت ها مستقل هستن

  18. شهرام می‌گوید

    سلام چطور میشه ترتیب پستها رو عوض کرد مثلا جای عکسهایی که گذاشتیم از نظر ترتیبی پس و پیش کنیم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      امکانش نیست. فقط بر اساس زمان ارسال

  19. هستي می‌گوید

    سلام
    ببخشید میخاستم بپرسم چطور میشه با یک اکانت اینستا از دو گوشی متفاوت همزمان استفاده کرد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تا جایی که اطلاع دارم مشکلی پیش نمیاد

  20. Shima می‌گوید

    سلام من قبلاً با چند تا اکانت اینستا فعال بودم اما همه رو log out کردم الان که میخوام یه اکانت جدید بزنم اون قبلیا توى حافظه add account اینستا مونده چطورى حذف کنم که دیگه نیان؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      معمولا با پاک کردن کش برنامه از تنظیمات گوشی حذف میشه اون لیست

  21. ناشناس می‌گوید

    سلام
    خسته نباشید
    ببخشید یه سوال داشتم
    خواهرم یه اکانت اینستا داره میخواد یه اکانت دیگه از همین طریق که گفتین اضافه کنه
    میخواستم بدونم میتونه با شماره همراه من بدون اینکه من متوجه بشم اینکار رو بکنه ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر برای اضافه کردن شماره باید حتما کدی که ارسال میشه رو وارد کرد

  22. Faeze می‌گوید

    سلام،خسته نباشید.
    ببخشید من دوتا اکانت دارم اکانت اصلیمو میخوام به روشی که گفتین بنا به دلایلی پاک کنم آیا با حذف اکانت اصلی برای اکانت دومم مشکلی پیش نمیاد و همچنان سرجاش باقی میمونه یا اونم ممکنه پاک بشه؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر مشکلی ایجاد نمیشه

  23. Parvaneeeee می‌گوید

    سلام،با تشکر از سایت خوبتون
    دو پیج اینستاگرام دارم که یکی از اون ها به صورت پیج اعظای دیگر برای من نمایش داده میشود و دو پیج با دو تا ایمیل متفاوت ساخته شده و الان میخوام اون صفحه رو حذف اکانت بکنم ،چطور میتونم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید
  24. کتایون می‌گوید

    سلام.من یه اکانت خیلی وقت پیش داشتم و تازگیا یه اکانت جدید زدم.ولی بنا به دلایلی اکانت جدید رو روشی که شما تو سایت گذاشتین کامل حذف کردم.ولی الان که میرم اینستاگرام متاسفانه اون اکانت جدیده همچنان زیر اون اکانت قبلیه هست.من چیکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانت‌ها در اینستاگرام هیچ ارتباطی به هم ندارن چون باید هر کدوم رو با ایمیل یا شماره موبایل جداگانه ساخت وگرنه اکانت قبلی از درجه اعتبار خارج میشه. اگر با روشی که ما گفتیم حذف کردید همون طور که در همون مطلب توضیح دادیم چند روزی باید صبر کنید تا کامل حذف بشه

      1. پريسا می‌گوید

        ببخشید من هم اکانت اینستاگرام با شماره خط خودم ساختم ولی طی مدت سه روز استفاده کردم و به روشی که شما گفتید از اون خارج شدم ولی وقتی وارد اینستا گرام میشم هنوز اون اکانت هست و الان دوروزه هنوز حذف نشده طی چه مدتی از بین میره و حذف میشه؟؟؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          باید اکانت را پاک کنید با خارج شدن یا لاگ اوت حذف نمیشه!!
          http://farnet.ir/1392/08/43541/how-to-delete-instagram-account/

  25. صولت می‌گوید

    سلام
    من صفحه اینستاگرامم راعمومی کردم …سوالم اینست که وقتی یک استوری میزارم…اسم کسانی که جزو دوستانم نیستن هم تو لیست بازدید کنندگان هم میاد؟
    ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر کسی بازدید کنه اسمش در لیست میاد تفاوتی نداره

    2. علی ارغوان می‌گوید

      بله

  26. سارا می‌گوید

    سلام ببخشید من اکانت یک نفرو به درخواست خودش اضافه کردم به اکانت های خودم حالا میخوابپرسم ک آیا چیزی از اکانت من برا اون نمیره ی وقت

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر

  27. Nazila می‌گوید

    سلام من دوتا اکانت تو اینستا دارم ولی الان جفتش با هم قاتی شدن اصلا نمیدونم چی شده اگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      الان والا ما هم نفهمیدیم چی شده که کمکتون کنیم! :)

  28. Sardar می‌گوید

    سلام ببخشید من دوتا اکانت دارم ، یه بار که میخواستم برم تو اون یکی اکانتم نوشتم کدی که الان براتون میفرستیم رو وارد کنید! من هم وارد کردم و اکانتم درست شد و هیچ تغییری توش ایجاد نشده بود. حالا میخوام بدونم که چرا این پیغام اومد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام چیز مهمی نیست گاهی اوقات برای امنیت بیشتر انجام میشه. فقط یادتون باشه از یک ایمیل یا شماره موبایل مشترک برای هر دو اکانت استفاده نکنید

  29. ahmad می‌گوید

    سلام خواهش میکنم جواب بدین من چند ماه بود از این روش برای دو اکانتم استفاده میکردم اما امروز وقتی میخواستم جابجا بشم خطا زد و گفت شما باید از اون اکانت خارج بشی منم اوکی زدم اول فکر کردم هک شدم بعد وقتی خواستم وارد اون اکانت بشم پسورد رو زدم کامل درست بود و وارد پیجم شدم هیچ اتفاق یا تغییری در پیج من رخ نداد علتش چی بود این موضوع پیش اومد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این یه مشکل رایجه. نگراین نداره. اگر می‌خواهید مطمئن بشید پسوردها رو تغییر بدید
      راستی از یک ایمیل یا شماره مشترک برای اکانت‌ها استفاده نکنید

  30. رها می‌گوید

    سلام ببخشید من میخوام یه اکانت جدید اضافه کنم ولی موقعی که اینستا بهم رمز رو میده هرکاری میکنم موقع وارد کردنش
    میگه رمز اشتباهه چکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام یه جای کار رو اشتباه می‌کنید. برای ساخت اکانت جدید حتما این مطلب رو بخونید:
      farnet.ir/1396/03/181418/

      1. ويدا می‌گوید

        سلام خسته نباشید!ببخشید من چند تا اکانت روی گوشیم دارم…گوشیم آیفونه!!!چرا از هیچ کدوم اکانتهام نه میتونم log out کنم نه اون قبلیام که log out شده از روى صفحه اینستام میرن !!!!؟

  31. سارا می‌گوید

    سلام
    ببخشید من دو تا سوال داشتم ،خواهش میکنم سریعتر پاسخ بدید .
    اول اینکه من یک اکانت با شماره تلفن ساخته بودم قبلا و الان یک اکانت دیگه با یک ایمیل جدید ساختم ،آیا افرادی که شماره من را دارند یا در اکانت اول من را فالو کرده اند میتوانند ،اکانت دوم را ببینند یا نه ؟
    یه سوال دوم اینکه تنظیماتی لازم است انجام دهم که کسانی که شماره من را دارند یا من شماره آنها را دارم ،اکانت دوم من را نبینند ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اول: خیر
      دوم: از بخش تنظیمات نباید گزینه Contacts رو روشن کنید. اما با این حال بهترین راه استفاده از شماره یا ایمیلی هست که کسی اونو نداشته باشه.

  32. علی مصلحی می‌گوید

    سلام. سپاس از راهنمایی‌‌های بسیار ارزنده و کاربری. خدا قوت. من به تازگی و از روی کنجکاوی یه اکانت دیگر به‌طور همزمان با گزینه ad account ساختم، الان پشیمانم و به دلیلی می‌خواهم حذف کنم، اگر اکانت جدید را طبق آموزش شما حذف کنم، مشکلی برای اکانت اصلی‌ام ایجاد نمی‌شود؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر با هر اکانتی وارد بشید همون اکانت حذف میشه

  33. kobra می‌گوید

    سلام
    من دو اکانت دارم، زمانی که میخام پست بزارم با دومی میشه گذاشت، اما تو اکانت اولی وقتی پستی میزارم تو دومی و با اسم دومی ظاهر میشه.
    راهنمایی کنید مشکل چیه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      یکبار از اکانت اول log out کنید دوباره اضافه کنید

  34. amir می‌گوید

    با سلام اگر با همین روش دو اکانت را به هم ربط دادیم بعد یک اکانت ما هک بشه اکانت دیگر هم خود به خود هک میشه در ضمن بگم از شماره موبایل و ایمیل جداگانه برای هر اکانتم استفاده میکنم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر اکانت ها کاملا مجزا هستند

  35. شادی می‌گوید

    سلام، من اکانت جدید زدم اما اصلا نمیتونم به حساب قیلیم دسترسی پیدا کنم. اکانت جدیدمو با شماره موبایل و قبلی رو با ایمیل ساختم. لطفا راهنماییم کنید. خیلی بهش احتیاج دارم

  36. بهار می‌گوید

    خاستم میج جدید بزنم و همزمان دوتا پیج داسته باشم ولی پیج قبلیم پاک شد رمزشم نمیدونم چی بود ایا امکان داره بتونم بازم پیجو برگردونم؟

  37. سارا می‌گوید

    من سومین اکانت اینستاگرام خودم رو فعال کردم ولی موقع پست گذاشتن نمیتونم روی عکس کسی رو تگ کنم. میشه راهنمایی کنید؟

  38. amir می‌گوید

    سپاس بابت توضیحات مفید شما من با این روش دو اکانت خودم را به هم وصل کردم فقط یک سوال مثلا اگر یک اکانت من به دلیل نقض قوانین از طرف اینستاگرام بسته بشه این موضوع به اکانت دیگه ربطی پیدا نمیکنه که؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر ربطی نداره

  39. amir می‌گوید

    من یک جاش را نفهمیدم همون لوگات میکنم و اکانت دیگر را لوگین میکنیم دیگه فرقش با Add Acount چیه؟ آیا همونه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      وقتی اد اکانت می‌کنید همزمان چند تا اکانت رو میتونید استفاده کنید. مطلب رو کامل و دقیق بخونید.

  40. مريم می‌گوید

    سلام من ی اکانت فیک درست کردم که پلیس فتا تماس گرفت و بعد من ان را حذف کردم أیا پلیس فتا من میخاد ؟ من دیگه اکانت فیک درست نمبکمنم ولی خواهش بگید أیا من مرتکب جرم شده ام

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این رو باید از خودشون بپرسید که دلیلش چی بوده

  41. سحر می‌گوید

    سلام
    اگر با هر دو اکانت یک نفرو فالو کرده باشیم و استوری اون شخصو فقط بایکی از اکانت هاببینیم آیا شخص موقع چک کردن کسانی ک استوریشو دیدن اسم هردو اکانتو میبینه یا فقط اون اکانتی که باهاش استوریو دیدیم
    قاعدتا فقط باید اکانتی که باش دیدیمو ببینه ولی چون بعد از اون حتی با اکانتی که ندیدیم هم دایره دور استوری خاکستری و نشانه دیده شدن اون میشه شک دارم…لطفا راهنمایی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر فقط یک اکانت.

  42. بهاره می‌گوید

    ببخشید همین الان که دوباره هم از طریق گوشی هم از طریق سایت رفتم. توی گوشی وقتی شمارمو زدم گزینه verify اومد. اونجا ازم خواست که دو تا جمله ایی که توی اون عکسها هست رو بنویسم. جمله بود نه عدد. منم هردوش رو نوشتم و هنوز صفحه سفید و در حال پردازشه. اگه دوباره این گزینه اومد باید چکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      همین کار.. ظاهرا درست انجام دادید

      1. بهاره می‌گوید

        نه دیگه نیومد اون صفحه . واقعا دیگه آخرین سوال هست که میپرسم. دلیل اینکه اینستا پسوردم رو ریست کرد این بود که من زیاد فالو میکردم ینی از نرم افزارهایافزایش فالو استفاده کردم. حالا از چه راهی می تونم به اینستا پیغام بدم که کارم خلاف بوده و پیجم رو ببنده؟ چند نفر باید ریپورت کنن تا اکانت بسته بشه؟

        واقعا از اینکه جواب دادید و راهنماییم کردید ممنونم. مرررسی از سایت عالیتون

  43. بهاره می‌گوید

    سلام خسته نباشید. خواهش میکنم منو راهنمایی کنید. من اکانتی دارم که فقط با شماره ساختمش بدون ایمیل. یکبار پیغام اومد که پسوردت ریست شده و باید شمارتو تایید کنی و پسوردتو تغییر بدی. وقتی اس ام اس لینک تغییر پسورد آمد من به جای تغییر پسورد اشتباها اکانت جدید ساختم با همون شماره. بعد اکانت دوم رو از توی سایت دیلت کردم. و وقتی خواستم دوباره با اکانت اول برم که واسم لینک بفرسته بتونم واردش بشم , نمیشه. مدام اخطار مییده که با این شماره یوزر وجود نداره. در صورتی که اکانتم رو هم با موبایل دیگران و هم با کامپیوتر چک کردم هستش و حتی از اون اسم هم نتونسم استفاده کنم میگه این اسم وجود داره. در واقع اکانتم هست اما من بهش دسترسی ندارم. لطفا کمکم کنید .دو روزه این اتفاق افتاده و من صد جا پرسیدم اما جواب درستی نگرفتم.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      متاسفانه وقتی با یک شماره موبایل دو تا اکانت می‌سازید به محض ساختن اکانت دوم اکانت اول از اعتبار می‌افته و شماره شما به اکانت بعدی تعلق می‌گیره. البته در صورتی که بعد از ساخت اکانت شماره رو تایید یا وریفای می‌کردید این اتفاق نمی‌افتاد. الان هیچ راهی برای بازگشت به اون اکانت وجود نداره. برای ساخت اکانت جدید حتما از ایمیل و شماره موبایل به طور همزمان استفاده کنید.

      1. بهاره می‌گوید

        خیلی ممنون. حالا هیچ راهی برای حذفش وجودد نداره؟ چون پیجم پرایویت نیست وکلی از نوشته هام رو اونجا گذاشتم. راهی نسیت که خود اینستا حذفش کنه. از یکی شندیم می گفت اگر 6 ماه از یک اکانت استفاده نکنی خودش دیلت میشه, این صحت داره؟ و اینکه میگن میشه فالوورا و پستا رو به یک اکانت دیگه انتقال داد شدنیه؟ با ریپورت کردن میتونم حذف کنم اکانت رو؟
        می بخشید که سوالام زیاد بود. مطالب و تمام پرسش پاسخ های سایتتون رو خوندم ولی نتونستم جواب بگیرم. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

        1. محسن صحافی می‌گوید

          خواهش می‌کنم. عرض کردم: الان هیچ راهی برای بازگشت به اون اکانت وجود نداره.
          تا اکانت رو خودتون حذف نکنید، هیچ اکانتی خود به خود حذف نمیشه. فالورها و .. رو نمیشه انتقال داد. با ریپورت هم حذف نمیشه مگر اینکه تخلفی رخ داده باشه.

  44. سلام می‌گوید

    من سوال می پرسم شما مسخره میکنین ؟ خودم میدونم باید لاگ این بشه. واقعا چقدر لطف کردین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خب طوری که شما میگید sign up کردید نه لاگین

  45. سلام می‌گوید

    سلام ببخشید من از مدیریت برنامه گوشیم لغو نصب ردم. بعد که دوباره نصب کردم هیچ کدوم از پستام نبود و یوزرنیم و پسورد جدید خواست.یعنی اکانت جدید رست شده؟ اکانت قبلیم قابل بازیابی نیست؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      شما باید لاگین کنید نه sign up!

  46. nabi می‌گوید

    سلام.من اکانت دوم ساختم باجمیل ولی درصفحه ذره بین پیجای عمومی عکسای خارجی هستش ایرانی نیست.چرا!!!؟ممنون میشم ج بدین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بستگی به فالورها و فالویینگ هاتون داره

      1. nabi می‌گوید

        تازه ساختم نه فالوکردم نه فالوشدم ولی اکانت قبلی مشکلی ندارم.هرچند فالووفالووردارم.

        1. علی ارغوان می‌گوید

          گفتم که بستگی به فالورها داره وقتی فالو نکردین صفحه اکسپلور جهانی رو نشون میده

  47. ساناز می‌گوید

    سلام ببخشید چطوری میشه کاری کرد که کسی که شماره ما رو داره وقتی سرج میکنه اکانت مارونشون نده؟

  48. حمید می‌گوید

    سلام
    من دیروز 4 تا اکانت ساختم که البته برای کسب امتیاز بود و برای اینکه اینستاگرام متوجه اینکار نشه بطور طبیعی پست ارسال کردم و 2 نفر هم فالوو کردم و نهایتا چندین مست هم لایک کردم . دیروز بین این 4 تا اکانت من دائم در حال سویچ شدن بودن بعضی وقت ها هم یهو موقع سویچ اکانت خارج میشد و مجبور میشدم دوباره لاگین بشم . الان متوجه شدم یکی از اکانت ها بلاک شده .
    آیا لاگین شدن زیاد موجب بلاک شدنه یا سویچ شدن بین چندین اکانت ؟ و دلیل اینکه همش موقع سویچ یدونه پیج لاگ اوت میشه چیه ؟
    ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر ارتباطی نداره. از یک ایمیل یا شماره موبایل مشترک برای اکانت‌ها استفاده نکنید..

  49. رحمان می‌گوید

    سلام من تازه سیم کارتم رو تغییر دادم واز شماره موبایل جدید استفاده میکنم ، چند وقتیه که نمی توانم اکانت قبلی که با سیم کارت قبلی استفاده میکردم را باسیم کارت جدید بیاورم؟؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      طبیعتا نمیشه مگر اینکه به اون شماره دسترسی داشته باشید. یا یوزرنیم و پسورد اکانت قبلی رو داشته باشید

  50. مهدي می‌گوید

    آیا دوستان و افراد اینستا میفهمن ما دوتا اکانت داریم ؟ یا میشه مخفیانه شیطونی کرد؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فرقی نداره اکانت چندم باشه، اگر از ایمیل یا شماره‌ای استفاده کنید که اونها داشته باشن متوجه میشن.
      ضمنا از یک شماره موبایل یا ایمیل برای هر دو اکانت استفاده نکنید!