قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت رسما به اینستاگرام افزوده شد / دانلود کنید

استفاده همزمان از دو یا چند اکانت برای کاربران ابنستاگرام شاید یک دغدغه عمومی نباشد اما مخصوصا برای کسانی که از اکانت‌های کاری برای شرکت‌ها یا سایت‌های خود استفاده می‌کنند این موضوع واقعا یک دغدغه است که اینستاگرام با توجه به همین موضوع در آخرین نسخه خود این قابلیت را قرار داده است.

222

پس از آزمایش کوتاه قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت در اینستاگرام در آذر ماه برای برخی کاربران اینستاگرام و رخ دادن همین اتفاق برای برخی کاربران iOS در همین هفته، اینستاگرام بالاخره قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت را در نسخه جدید خود عرضه کرد.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-02

این قابلیت جدید تقریبا همان خصوصیات و تنظیماتی را دارد که هنگام تجربه نسخه آزمایشی و اولیه آن در آذرماه شاهد بوده‌ایم. با اضافه شدن این قابلیت می‌توانید از بخش تنظیمات که با زدن دکمه منو کناری (سه نقطه بالا سمت راست) در صفحه پروفایل و پیمایش به انتهای صفحه به دکمه Add Account ّ رسید که با زدن آن دوباره به صفحه لاگین هدایت می‌شوید که می‌توانید اکانت بعدی خود را وارد کنید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-03

پس از وارد کردن اکانت جدید تغییر دیدی به صفحه اصلی اینستاگرام شما اضافه می‌شود که شامل اضافه شدن تصویر پروفایل شما به دکمه سمت راست و پائین صفحه است که کمک می‌کند بدون مراجعه به صفحه پروفایل متوجه شوید که در کدام پروفایل خود هستید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android

برای جابجایی بین اکانت‌های خود نیز کافیست به صفحه پروفایل بروید و با زدن به روی نام کاربری خود در بالای صفحه سمت چپ از میان اکانت‌های خود یکی را انتخاب کنید و به آن سوئیچ کنید. نکته جالب اینکه این قابلیت به دو اکانت محدود نیست و می‌توانید چندین اکانت را به صورت همزمان به پروفایل خود اضافه کنید و به راحتی میان انها جابجا شوید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-04

برای خارج شدن از یک یا همه اکانت‌ها نیز کافیست دکمه منو کتاری (سمت چپ بالای صفحه) را بزنید و با پیمایش به پائین صفحه با زدن Log Out of.. از اکانتی که در حال حاضر در ان هستید خارج شوید و یا با زدن Log Out Of All Accounts از تمام اکانت‌هایی که وارد کرده‌اید خارج شوید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-01

این قابلیت اینستاگرام در آخرین نسخه این اپلیکیشن که در حال حاضر برای اندرویدی‌ها نسخه 7.16 است قابل دسترسی است و که می‌توانید آن را به صورت مستقیم از گوگل‌پلی دریافت کنید و یا به صورت مستقیم آن را از اینجا دانلود کنید. در عین حال اینستاگرام اعلام کرده این قابلیت از نسخه 7.15 به بالا در دسترس قرار گرفته و کافیست پس از نصب برنامه یک بار به طور کامل برنامه را بسته و کش را خالی کنید تا تغییرات لازم را ببینید.

Instagram-Multi-Account-Support-Arrives-for-Android-05

این قابلیت در نسخه جدید iOS‌اپلیکیشن اینستاگرام نیز اضافه شده و کافیست آخرین نسخه این برنامه را از آی‌تونز دریافت کنید. متأسفانه همان‌طور که کاربران ویندوزفون به خوبی می‌دانند نسخه ویندوزی اینستاگرام مدت‌هاست بدون آپدیت باقی مانده و بیشتر از دو سال است که در نسخه آزمایشی به سر می‌برد. به این ترتیب انتظار مدیریت چند اکانت را در ویندوزفون نداشته باشید!

بد نیست که در نسخه جدید هنگامی که در یک اکانت هستید، ناتیفیکیشن اکانت‌های دیگر را نیز دریافت خواهید کرد و ضمنا اینستاگرام هنوز در خصوص محدودیت تعداد اکانت‌هایی که می‌توانید وارد کنید چیزی اعلام نکرده اما مطمئنا برای جلوگیری از اسپمرها تدابیری اندیشیده پس بهتر است از این قابلیت مفید استفاده غیرمفید نکنید تا احتمالا دچار محدودیت‌هایی که در نظر گرفته شده نشوید!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

222 نظر برای این مطلب
  1. وحید علیرضایی می‌گوید

    سلام خسته نباشید.
    Story دوستانم برای من باز نمیشه و خودم هم story میزارم نمیتونم ببینم چه کسانی دیدن مشکل چیه لطفا راهنماییم کنید.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      آپدیت کنید و از یه اینترنت دیگه استفاده کنید. راه دیگه‌ای به ذهنم نمیرسه

  2. علی ربیعی می‌گوید

    سلام همانطوری که گفتید وارد .ادد کاتت شدم بعداز نمایان شدن صفحه که اشاره به پسورد داره .پسوردمو وارد کردم همان کانت که استفاده میکنم میده البته جمیلم تعقیر ندادم ولی پسوردمو تعقیر دادم هیچ کانت جدیدی نمایان نشود
    مگر بعداز نوشتن پسورد باید کانت جدید باز بشه چرا فقط ان کانتی را استفاد میکنم نمایان میشه ..با تشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      واقعا فکر می‌کنید برای یه اکانت جدید فقط باید پسورد رو تغییر داد!!! ؟ باید کاملا از اول و دوباره با یه ایمیل و شماره تلفن دیگه یه اکانت جدید بسازید و ثبت نام کنید

  3. بهزاد زارعی می‌گوید

    سلام من با یک ایمیل دو اکانت ساخته بودم که یکی برای شرکتم بود. الان اکانت شرکتم نمیاره و امانت حذف نشده و با همون اسم نمیتونم اکانت دیگه ای بسازم. لطفا راهنمایی کنید یا بتونم وارد شم یا حذفش کنم و دوباره بسازمش

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      متاسفانه اشتباه بزرگی کردید! برای استفاده از اون اکانت تنها راه موجود به یاد آوردن یوزرنیم و پسورد هست و طبق اعلام اینستاگرام هیچ راه دیگه‌ای برای بازگرداندن و یا پاک کردن اون اکانت نیست. حتی اگر اون اکانت رو بتونید پاک کنید نمیتونید دوباره با همون نام بسازید.

  4. اطهر می‌گوید

    سلام
    من اکانت دوم رو ساختم اما پس از زدن یوزر و پس جدید وارد نمیشه و ارور میده و میگه
    You have been logged out of …
    The occount ownermay have changed the password
    مشکل چیه؟
    از لپ تاب اما تونستم وارد اکانت دومم بشم

    متاسفانه پسووردمم فراموش کردم
    و اینم بگم گزینه chang password در اکانت اول برام کار نمیکنه و ایمیلی بهم ارسال نمیکنه.همینطور دیگه نمیتونم لیست مخاطبین دفترچه تلفنم رو در اینستا ببینم.
    چکار کنم به نظرتون؟

  5. فرشید می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من ی بار با ایمیل وارد اینستاگرام شدم بعد چند وقتی ک پاکش کردم بعد خوایتم با شماره همراهم وارد بشم ، ب مرحله آخر که رسیدم ازم یوزرنیم خواست … این یوزرنیم چیه؟!!!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بالاخره باید یه یوزرنیمی تعیین کنید که به عنوان اکانت شما شناخته بشه. دقیقا همون چیزی که بالای تصاویر در اینستاگرام به عنوان آیدی افراد وجود داره

  6. نوشین می‌گوید

    ببخشید مگه همین یوزرنیم و پسوردی نیست که وارد برنامه میشم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله همونه

  7. نوشین می‌گوید

    الان توی صفحه home من هیچ عکس و فیلمی نمیاد من چکار می تونم بکنم اگر برنامه رو پاک کنم و یک بار دیگه نصب کنم درست نمیشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر یوزرنیم و پسورد رو دارید امتحان کنید

  8. نوشین می‌گوید

    سلام من می خواستم اکانت جدید درست کنم روی دکمه add account زدم ولی موقع وارد کردن نام کاربری و رمز جدید قبول نکرد و ارور داد من هم دوباره با همون نام کاربری و رمز جدید وارد شدم ولی از اون موقع دیگه عکس و فیلم جدید روی صفحه home نمیاد میشه راهنمایی کنید چکار کنم این مشکل برطرف بشه؟ ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      شما باید از بخش Signup برای ثبت اکانت جدید مراجعه می‌کردید با گفتن ارور میده هم نمیشه متوجه مشکل شما شد

  9. sahar می‌گوید

    سلام وقت بخیر.اگه اکانت ما روگوشی نیاد اما حذف نشده باشه بعد ی اکانت جدید بسازیم اکانت قبلی رو میشه ریکاوری یاحذفش کرد؟اکانت قبلی هم فعاله بقیه بتونن اونو ببینن اما رو گوشی نیست.
    ممنونم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله اگر یوزر و پسورد رو داشته باشین میشه حذف کرد اگرم ندارید با ایمیل بازیابی کرد

  10. .... می‌گوید

    من چندتا پیج ساختم و پاک کردم.الان برای پیج جدید باید یک جیمیل جدید بسازم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله

  11. عاطیییی می‌گوید

    چطور با اکانت قبلیم برم ،وقتی اینستامو حذف کردم؟

  12. عاطی می‌گوید

    سلام
    من اکانت زیاد ساختم وهی پاک کردم توگوشی میگن اینستام مسدود شده چیکار باید بکنم؟لطفا راهنماییم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید با گوشی دیگه بسازید.

  13. بهاره می‌گوید

    سلام من یه اکانت ساختم حتی فعالشم نکرده بودم که چند ساعت بعد وقتی وارد شدم دیدم یه صفحه باز میشه و نه میتونم لایک کنم نه پست بذارم و نه فالو و غیره.یه اکانت دیگه هم ساخت‌م باز همین جوری شد. لطفا راهنمایی کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      لطفا مطلب پائین و مخصوصا سوالات رایج انتهای مطلب رو حتما بخونید:
      http://farnet.ir/1392/07/41410/instagram-ultimate-guide-everything-you-need-to-learn/

  14. محمد می‌گوید

    سلام ببخشید هفته قبل درمورد داشتن چند اکانت تو ایستاگرام گفتم وگفتم که سه اکانت داشتم یکیش حذف کردم ولی وارد دواکانت باقی مونده هم نمیتونم بشم شما گفتید چون همه رو با یه شماره یا یه ایمیل وارد کردم راهی نداره واسه همین برا رفع مشکل وامتحان کردن یه سیمکارت دیگه همزمان با سیمکارت اصلیم وارد گوشیم کردم یه اکانت ساختم وحذفش کردم والان حتی با وجودی که سیمکارت اصلی وقبلیم دراوردم از گوشیم با این سیمکارت جدیدم بازم نمیتونم دیگه اکانت بسازم وهرکاری میکنم نمیشه فقط واسه امتحان کردن خواستم اینکار بکنم ولی بازم نمیدونم مشکل چیه که نمیشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سرچ کنید آموزش جامع اینستاگرام و اون مطلب رو کامل بخونید تا سوالی براتون باقی نمونه..

      1. محمد می‌گوید

        من اموزش جامع ایستاگرام از بالا تا اخر خوندم ولی چیزی درمورد این مشکلی که من با شما گفتم ننوشته بودوجوابی بهش داده نشده بود واسه همین سوال کردم

        1. محسن صحافی می‌گوید

          پیامی که براتون ظاهر میشه رو در پای همون مطلب اعلام کنید تا پاسخ بدیم. سوالتون به این مطلب ارتباطی نداره عزیز و کامنت نامربوط تنها باعث سردرگمی باقی خوانندگان میشه.

  15. دخی می‌گوید

    سلام,چجوری میشه گزارشات پست هایی که تگمون کردن و برامون ثبت شده رو پاک کرد که معلوم نباشع؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سه نقطه پایین سمت راست همون عکس و برداشتن تگ..

  16. محمد می‌گوید

    ببخشید اینجا دیگه سوالات رایج هست ممنون هم که سوالات قبلی جواب دادید ومن هم سیمکارت جدید میگیرم فقط نکته ای من به جا اینکه اد اکانت بزنم همیشه logut میزدم وبد میرفتم اکانت جدید میساختم یعنی اشتباه میکردم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله نیازی به لاگ اوت نیست

  17. سپیده می‌گوید

    سلام. من اکانت جدید ساختم اما قبل از علنی کردنش حدود 200 عکس باید توش لود میکردم اولش پذیرفت اما بعد از چند ساعت که به پیجم سر زدم فقط صدتای اونا تو پیج بود و بقیه حذف شده بود. سعی کردم دوباره ادامه بدم باز هم عکس بیشتر نپذیرفت. علتش چیه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      علتش اینه توی مدت کم عکس بیش از حد آپلود کردید احتمالاً چندروزی محدود می مونید

      1. سپیده می‌گوید

        ممنون.فکر کردم شاید چون هنوز کسی منو follow نکرده محدودم کرده

  18. Sh:m می‌گوید

    سلام، توی اینستاگرام میشه فهمید که چه کسایی از پیج من دیدن کردن؟؟؟(چه اگه پیج م پرایویت باشه، چه اینکه باز باشه)….
    چون من وقتی به پیج کسایی که پرایویت نیست سر میزنم، سریعاً از طرف اونا واسم ریکوءست میاد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خیر.. خود اینستاگرام چنین قابلیتی نداره.

  19. Fati می‌گوید

    من دوتا اکانت داشتم و به راحتی جابجا میشدم ولی امروز وقتی خواستم وارد اکانت دومم بشم دیگه نمیشد و اکانتم غیب شد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      گاهی پیش میاد دوباره Add Account کنید

  20. فاطمه می‌گوید

    سلام ازوقتی که اکانت جدید درست کردم دائما برام پیام میاد که پسورد رو عوض کنم و خودش خودکار از صفحه خارج میشه

  21. mahsa می‌گوید

    من میخوام اکانتمو ثبت کنم تا وقتی پاک شد با اون اکانت بیام ولی نمیشه چیکار کنم؟

  22. شیرین می‌گوید

    سلام لطفاراهنماییم کتیدمن دواکانت بادوایمیل داشتم اازیوی لوگ اوتشدم وحالانمیدونم چطوروازکدوم قسمت دوباره واردبشم چطورایتکاروبکنم؟ آیاازاون قسمت ادد اکانت واردصفحه دومم بشم؟ ازاین طریق هرچقدریوزرنیم میزنم ارورمیزنه آیاادداکانت برای ورودهست یاساختن پیج جدید؟ چطورواردصفحه دومم بشم لطفاسریعترراهنمایی کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اد اکانت رو که بزنید میتونین اکانت دوم رو اد کنید. پایین صفحه رو ببینید اگر گزینه Log In هست روی اون کلیک کنید

  23. شیرین می‌گوید

    سلام من دوصفحه اینستاگرام دارم ازیکی شون خارج شدم ینی log outزدم حالامیخوام دوباره واردبشم چطوربایداینکاروبکنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      سه نقطه رو در پروفایل بزنید و Add Acount

  24. زمانیان می‌گوید

    سلام
    من اکانت حدید درست کردم.پست هم چندتایی گذاشتم .ولی صبح یهو پرید.ینی از صفحه پروفایلم نمیتونم وارد اون پیجم بشم.ولی وقتی سرچ میکنم اون صفحه میاد.فقط نمیتونم وارد صفحه بشمو پست بزارم.مشکل کجاست؟؟

  25. معین مقدس زاده می‌گوید

    من تعداد زیادی اکانت اینستاگرام درست کردم اما پاکشون کردم حالا که تصمیم گرفتم دوباره بسازم قبول نمی کنه چی کار کنم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      نمیتونین دوباره با همون یوزرنیم بسازید

  26. هانیه می‌گوید

    من اکانت جدید درست کردم….ولی اکانت قبلیم پاک شده …نیست…نمیدونم چیکار کنم..خیلی ام ناراحتم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      با استفاده از آموزش، یوزرنیم و پسورد رو ثبت و وارد شوید

  27. مریم می‌گوید

    سلام من ریپورت شدم اصلا نمیتونم کامنت بذارم چجوری مشکل حل میشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سوالتان ارتباطی به این مطلب نداره. تذکر انتهایی مطلب رو بخوانید

  28. simin می‌گوید

    سلام اکانتموحذف کردم الان میخوام باایمیل جدیدیه اکانت دیگه بسازم ولی تامرحله access your acountبیشترنمیتونم برم سندایمیل میزنم ولی ایمیلی نمیادچیکارکنم؟

  29. اميرعلي می‌گوید

    با سلام
    ایا اگر با اکانت دوم کسی رو فالو کنیم میتونه بفهمه ما واقعا کی هستیم ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانت‌ها با هم ارتباطی ندارن چون اصولا با ایمیل و شماره تلفن متفاوت باید ثبت بشن

  30. علی می‌گوید

    سلام من بلاک شدم اماا رفع بلاک کردم یعنی الان میتونم برم لایک کنم یا فالوو وغیره,,وهمه چیز نرمال هست,,, اما کامنت نمیتونم بزارم, مشکل چیه به محص اینکه میخام یه جا کامنت بزارم یه پیغام میاد که میگه ,شما “اکشن بلاک”هستین, ونمیزاره کامنت بزارم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      چیزی به نام رفع بلاک نداریم! شما همچنان برای کامنت گذاشتن بلاک هستید. چاره‌ای جز صبر هم ندارید و معلوم نمی‌کنه چقدر

  31. علیرضا می‌گوید

    سلام
    من وقتی که میخوام کلیپی پست کنم خود کلیپ موزیک داره اما وقتی پستش میکنم دیگه صدا نداره و هرکاری میکنم صداش پخش نمیشه
    لطفا یه راهی پیشنهاد بدین
    ممنون

  32. لیلا می‌گوید

    برای اینکه اکانت جدید بسازم،اول باید log out رو بزنم و بعد اکانت جدید رو بسازم؟؟ممنون میشم جواب بدید،هرکاری میکنم ارور میده،میگه پسوردت غلطه،ی ایمیل میفرستیم…در صورتی که من پسوردم درسته

    1. محسن صحافی می‌گوید

      نه نیازی نیست
      صفحه پروفایل خودتون سه نقطه بالا سمت راست بعد اد اکانت در پائین صفحه ای که باز میشه Sign Up رو بزنید و با یه ایمیل و شماره جدید اکانت بسازید و بعد وارد بشید

      1. لیلا می‌گوید

        ممنون که زود جواب میدید
        برای اینکه با ایمیل جدید اکانت بسارم چه جوری وارد شم؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          روش رو براتون نوشتم دیگه!
          باید با یه ایمیل دیگه و نه همون ایمیل اکانت اول، اکانت جدید رو بسازید اگر ندارید باید اول یه ایمیل جدید بسازید.

          1. لیلا می‌گوید

            خیلی خیلی ممنون،موفق شدم

  33. سما می‌گوید

    سلام تو اکانت جدیدم نمیتونم برای پست هاکامنت بزارم یا جواب کامنت هارو بدم همش مینویسه کامنت بلاک چطور میتونم این مشکل رو حل کنم جالبه سه تا پیج دارم و تو هر دوتا اینطور ولی پیج اولم اینطور نیس

    1. محسن صحافی می‌گوید
  34. nim می‌گوید

    سلام اکانت اصلیم ویدئو پانزده ثانیه میذاره ولی اکانت دوم شصت ثانیه ای، راهی هست اکانت اصلیم بشه ویدئو شصت ثانیه گذاشت؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر از طرف اینستاگرام فعال میشه و در اختیار شما نیست

  35. Ftm_fehri می‌گوید

    سلام من میخام اکانت بسازم اما نمیشه ارور میده میگه نمیتونید بسازید
    چکار باید بکنم ؟؟؟؟ ???

  36. مهرناز می‌گوید

    سلتم اندروید گوشیم2.3.6هستش دایرکت ندارم آیا راهی هست با استفاده از نرم افزارهای دیگه وارد دایرکتم بشم خواشن کمک کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر..

  37. ايمان می‌گوید

    با سلام
    اگر اکانت اضافه کنیم فالوئر هامون متوجه میشن؟
    کلا کی چی میفهمه از این اتفاق

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانت ها به هم هیچ ارتباطی ندارن!
      از یه ایمیل و شماره دیگه باید استفاده کنید..

  38. زينب می‌گوید

    سلام
    ایا اکانت اول من از طرف شخصی که بلاک شده ام و با اکانت دوم برای اوپیغام گذاشته ام مشخص میشود

    مثلا میفهمد که من زینبم؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر

  39. زينب می‌گوید

    بسلام
    من ٢ اکانت ساخته ام ایا هر دو اکانت برای افراد مشخصه

    من از طرف فردی در صفحه خودم بلاک شدم
    اکانت ٢ ساختم
    ایا اون متوجه میشه من همون مثلا زینب م؟؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      پاسخ هر دو سوال خیر

  40. مولود می‌گوید

    سلام در اینستا گرامه من بعد از گزینه open source laibraries هیچ کرینه دیگه اى نیست حتى log out هم ندارم

  41. arya می‌گوید

    سلام اینستاگرام من دارای Add Account نیست حتی اون رو بروز رسانی کردم لطفا راهنمایی کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      کش برنامه رو از بخش تنظیمات>برنامه‌ها پاک کنید و از گوگل پلی بروزرسانی کنید راه خاصی سراغ نداریم..

  42. behnam می‌گوید

    سلام من دواکانت دارم وهمزمان ازشون استفاده میکنم ولیبعد از چند مدت محدودیت های زیادی برام درست شد.بیشتر از ۵ تا کامنت با هیچکدوم از اکانتام نمیتونم بذارم.از دیروز هیشکیو لایکم نمیتونم بکنم.آیا این مشکل قابل حله.یا اینکه میتونم دوباره اکانتامو با همون آدرس و ایمیل جدا کنم هر کدوم تو یه برنامه جداگانه باشه.شاید درست شد..
    ممنون میشم راهنمایی کنین

  43. شهلا اقبال می‌گوید

    سلام.من تو اینستام تا میخوام کسی رو فالو کنم. یه صفحه میاد. بعد شمارمو میزنم. رمز هم میده میزنم. میگه اشتباهه…نمیتونم فالو کنم.نمیتونم تو دایرکت چیزی بنویسم و وارد بشم…من رمز ایملیمو یادم رفته…حتی رمز اولیه وارد شدن به اینستا…. میشه کمکم کنید از اینجا پاسخمو بدید….البته این مشکل از,وقتی اینستامو بروز,کردم برام پیش اومد.کاش بتونید کم کم کنید؟

  44. مهدی می‌گوید

    سلام
    ماله من نسخه 7.16.0 هست اما این قابلیت نیست :|
    چرا ؟؟ دلیلش چی میتونه باشه ؟؟

  45. مریم می‌گوید

    سلام. بایک اسم ویک رمز دیگه هم میشه ساخت.
    اخه من هرچی میزنم پیغام میده اشتباهه!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانت بعدی خودتون رو باید با یک ایمیل، نام کاربری و رمز دیگه باید بسازید!
      اگر به نام کاربریتون گیر میده به خاطر اینه که قبلا یکی دیگه استفاده کرده با صدها میلیون نام کاربری موجود اینستاگرام انتظار نداشته باشید با یکی دو بار تلاش به نام کاربری دلخواهتون برسید. از ترکیب حرف و عدد استفاده کنید

      1. مریم می‌گوید

        من اسم ورمز جدا میدم.اما پیغام میده که اگه رمزتون رو فراموش کردید به صفحه بعد برید. وقتی میرم اسم پروفایل اکانت اولم رو تو کادر برام میاره که رمز نداره ومیگه رمز واردکن!!!
        خب من یک اکانت دیگه میخوام. چرانمیشه خووووو؟؟!!!????

        1. محسن صحافی می‌گوید

          برای ساخت اکانت جدید باید از بخش Sign-Up‌ برید و ادامه بدید

      2. مریم می‌گوید

        یعنی باید ادرس ایمیل دیگه ای درست کنم ؟؟؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          به نظرم توضیحات جای سوال بیشتر نداره.. نوشتیم ایمیل دیگه حالا یا دارید یا باید بسازید دیگه!

  46. مهیار می‌گوید

    کاملترین توضیحی بود که برای استفاده از این قابلیت می‌شد داد

    1. Amir می‌گوید

      خیلی مفصلتر از بقیه سایتا بود

  47. امیر می‌گوید

    برا همه اضافه شده؟
    من نسخه 7.16 دارم ولی نمیتونم با یه اکانت دیگه وارد بشم!!! گزینه ادد اکانت نداره!!! :(

    1. یک ایرانی می‌گوید

      این جور که مشخصه هنوز به طور رسمی برای همه عموم اجرا نشده

  48. یک ایرانی می‌گوید

    تشکر از شما خیلی عالی بود .این قابلیت برای افراد معمولی اصلا خوب نیست همان طور که توضیح دادید برای کسانی که شغل و یا حرفه اشون به اینستاگرام مربوط میشه کمک کننده است ولی متاسفانه این قابلیت اعتیاد شدید به فضای مجازی و مشکلات عدیده ای را ایجاد می کنه .

    1. arman می‌گوید

      من همه این کارها رو کردم اما دکمه اد اکانت اضافه نشده…اندرویدم4.1 هست

      1. مهیار می‌گوید

        ما من که شد. آخرین نسخه رو زاز همینجا دانلود و نصب کنید. برنامه رو کامل و از پشت صحنه ببندید و گوشی رو یک بار خاموش و روشن کنید.

  49. حمید می‌گوید

    پس از این به بعد اراذلِ مجازی کارشون راحتتر شد متأسفانه! :|

    1. Amir می‌گوید

      خیلی از افراد عادی چنتا اکانت داشتن و این ویژگی خوبیاش بیشتر هست

  50. Amir می‌گوید

    خیلی از همون روز اول دنبال این قابلیت بودن ☺