درز تصاویر نسخه 2016 گوشی‌های موتو جی و موتو ایکس

لنوو حالا دیگر مالک موتورولا محسوب می‌شود اما اعلام کرده که قصد دارد گوشی‌های سری موتو را با با برند Moto by Lenovo وارد بازار کند. به‌تازگی تصاویری از نسخه 2016 گوشی‌های Moto G و Moto X درز کرده که در ادامه آن‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

1

همان‌طور که از تصاویر نسبتاً تار می‌بینید موتو جی که چندسالی هست به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت شناخته می‌شود احتمالاً با قاب پلاستیکی قابل تعویض در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد. اما چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کند بدنه فلزی گوشی دیگر منتسب به موتو ایکس 2016 است. اگر به خاطر داشته باشید مدیرعامل لنوو آقای «یوآن‌کینگ ینگ» چند روز پیش گفته بود پرچم‌دار آینده موتورولا جذاب‌تر و خلاقانه‌تر خواهد بود. حالا طبق این تصاویر موتو ایکس جدید ظاهراً قرار است بدنه‌ای فلزی داشته باشد. گوشی‌های Moto X موتورولا در چند سال اخیر با وجود بهره نبردن از بدنه کاملاً فلزی از قابلیت منحصربه‌فرد شخصی‌سازی توسط خریدار بهره‌مند بودند و می‌توانستید رنگ و جنس بسیاری از بخش‌های بدنه را خودتان پیش از خرید انتخاب کنید.

به‌هرحال هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات احتمالاً موتو ایکس یا موتو جی جدید نمی‌دانیم اما انتظار داریم حتی تحت برند لنوو باز هم Moto G به عنوان یک گوشی با قیمت عالی و مناسب و Moto X هم با هماهنگی عالی بین نرم‌افزار و سخت‌افزار و البته آپدیت‌های به‌موقع از بهترین گزینه‌های خرید در بازار باشند. البته همان‌طور که می‌دانید برند موتورولا در ایران فعالیتی رسمی ندارد و امیدواریم شاید لنوو بتواند پای گوشی‌های سری Moto را رسماً به بازار ایران باز کند.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    دیگه حالم از این همه گوشی هوشمند بهم میخوره
    هر روز
    هر روز