نیکران موتور پاسارگاد نماینده رسمی موتورسیکلت‌های بنلی رسما آغاز به کار کرد

1

شرکت نیکران موتور پاسارگاد شب گذشته با برگزاری مراسمی در مرکز همایش‌های صدا و سیما موتورسیکلت‌های جدید شرکت بنلی benelli را به بازار ایران معرفی کرد.

نیکران موتور پاسارگاد نماینده رسمی موتورسیکلت بنلی

شرکت نیکران موتور پاسارگاد توسط گروه تجاری فستوس به صورت رسمی تاسیس و با عقد قرارداد با شرکت قدیمی، پیشگام و خوش سابقه بنلی ایتالیا از معتبرترین برندهای تولید موتورسیکلت در جهان با بیش از صد سال قدمت نمایندگی رسمی و انحصاری این شرکت یکصد ساله را در اختیار گرفت و به عنوان یکی از تخصصی ترین تولید کنندگان موتور سیکلت در کشور شناخته می‌شود.

موتورسکلت بنلی نیکران موتور پاسارگاد

این نمایندگی، نه برای واردات این موتورسیکلت که برای افتتاح خط مونتاژ در کارخانه ای به وسعت 24 هزار متر مربع بود که باعث اشتغالزایی مضاعف و بی‌سابقه‌ای در تاریخ گروه تجاری فستوس گردید.اولین نمایشگاه شرکت بنلی در ایران نیز در خیابان هلال احمر افتتاح گردید.

Benelli-Motorcycles-in-Iran-03

شرکت نیکران موتور پاسارگاد در بدو آغاز به کار با مونتاژ 3 محصول اصلی کار خود را آغاز نمود. این  3 محصول اصلی عبارت است از: 1. تی ان تی 15 موتور تک سیلندر با حجم 150 سی سی 2. تی ان تی 25 موتور تک سیلندر با حجم 250 سی سی 3. تی ان تی 250 موتور با 2 سیلندر با حجم 250 سی سی

Benelli-Motorcycles-in-Iran-04

این محصولات با طراحی منحصر به فرد ایتالیایی جهت استفاده علاقمندان به موتورسیکلت در خیابان‌های تهران و سایر نقاط ایران، تولید می‌شوند. نیکران موتور پاسارگاد همچنین اعلام کرده که توانایی تولید موتور سیکلت هایی باحجم 600 سی سی و 1130 سی سی را نیز دارد و می‌تواند سفارش‌های مشتریان تا این حجم کیفیتی را تولید کند.

Benelli-Motorcycles-in-Iran-05

شرکت نیکران موتور همچنین اعلام کرده که در راستای تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود با شرکت اتریشی و معروف هوسکوارنا (Husqvarna) در زمینه موتورسیکلت‌های کراس و اندورو در سال 2013 قرارداد همکاری امضا کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    قیمتاش ادمو نقره داغ میکنه