واتس‌اپ محدودیت تعداد اعضای گروه‌ها را به 256 کاربر افزایش داد

پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ به‌تازگی در آپدیت جدید خود محدودیت تعداد کاربران هر گروه را از 100 کاربر به 256 کاربر یعنی بیش از 2.5 برابر افزایش داده است. با وجود این‌که در لیست تغییرات واتس‌اپ این موضوع دیده نمی‌شود اما کاربران زیادی این ویژگی جدید را گزارش داده‌اند.

3

ظاهراً افزایش سقف کاربران یک گروه در نسخه‌های اندروید و iOS واتس‌اپ اعمال شده اما کاربران ویندوزی و بلک‌بری کماکان به همان صد نفر عضو محدود هستند. وقتی برای اولین بار بخش چت‌ها و گروه‌های واتس‌اپ را باز می‌کنید با پیغامی مبنی بر افزایش ظرفیت گروه به 256 نفر روبرو خواهید شد. روش ساختن گروه هیچ تغییری نکرده و نحوه عملکرد مدیرگروه با اعضا نیز مانند سابق است.

whatsappp-256-member-grouppp

این حرکت واتس‌اپ درست پس از اعلام عبور تعداد کاربران فعال ماهانه این اپ از مرز یک میلیارد نفر و حذف هزینه اشتراک سالانه یک دلاری این اپ انجام شده است. ظاهراً با فشار بیش از پیش رقبایی مانند تلگرام واتس‌اپ سعی دارد کاربران خود را با ویژگی‌های جدیدش کماکان نگاه دارد. به این ترتیب اگر کاربران به دلیل محدودیت تعداد اعضای گروه به ناچار از سرویس‌های دیگر استفاده می‌کردند می‌توانند مجدداً به این سرویس فیس‌بوکی بازگردند.

از آن‌جایی که فیس‌بوک قصد دارد پای کسب‌وکارهای مختلف را به واتس‌اپ باز کند وجود کاربران بیشتر در این سرویس به نفع آن خواهد بود.

venturebeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام خسته نباشید در واتساپ برای داشتن عضو بیش از ۴۵۶ نفر باید چیکار کنیم نا بتوانیم اغضا را بیشتر کنیم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      توی بخش اطلاعات گروه Group Info برید و لینک گروه رو از Invite via link بگیرید. لینک رو برای کسی بفرستید میتونه جوین بشه.

  2. Amir می‌گوید

    پس از این به بعد گروه ها بجای صدتا بیکار از 250 تا بیکار تشکیل میشن