برخی کاربران iOS موفق به استفاده از قابلیت جابجایی بین حساب‌ها در اینستاگرام شده‌اند

اگر به خاطر داشته باشید اوایل آذرماه برخی کاربران اندروید خبر از اضافه شدن قابلیت جدیدی به نسخه 7.12 اینستاگرام برای جابجایی آسان بین حساب‌های کاربری مختلف دادند. این قابلیت تنها برای عده اندکی فعال شده بود و حالا ظاهراً برای برخی کاربران آیفون نیز از راه رسیده است.

1

قابلیت جابجایی بین اکانت‌ها مخصوصاً برای افرادی که صفحه هواداری، فروشگاهی و یا خبری در کنار صفحه شخصی خود دارند بسیار مفید بوده و دیگر نیازی به خروج از یک اکانت برای ورود به دیگری وجود نخواهد داشت. این قابلیت هنوز برای تعداد محدودی در اندروید فعال است و ظاهراً اینستاگرام تصمیم گرفته تعدادی از کاربران iOS را نیز به این طرح آزمایشی اضافه کند.

instagram-multiple-accounts-ios

اگر از کاربران آیفون هستید و قصد استفاده از این ویژگی جدید را ابتدا به اپ‌استور مراجعه کنید و مطمئن شوید آخرین نسخه از اینستاگرام روی گوشی شما نصب شده است سپس تنظیمات اینستاگرام را برای قابلیتی به نام Add Account جستجو کنید. متأسفانه اگر این قابلیت برای شما فعال نیست چه کاربر اندروید باشید و چه آیفون هیچ راهی برای فعالسازی آن وجود ندارد و باید منتظر تصمیم اینستاگرام بمانید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. erfanfib می‌گوید

    برای همه فعال هستش باید برید تو قسمت ستینگ
    روی ادد اکانت کیلک کنید و یوزر پس اکانت دومتونو بدید