اینستاگرام سرانجام تبلیغات ویدئویی 60 ثانیه‌ای را معرفی کرد

هم‌زمان با شروع مسابقات فوتبال آمریکایی Super Bowl اینستاگرام تبلیغات جدید 60 ثانیه‌ای ویدئویی را نیز به فید کاربران اضافه کرد.

1

اینستاگرام مدت‌هاست که تبلیغات ویدئویی را با همان زمان استاندارد 15 ثانیه‌ای برای برخی کاربران نمایش می‌دهد و حالا تصمیم گرفته زمان ویدئوهای تبلیغاتی را تا 60 ثانیه هم افزایش دهد! مطمئناً پدیدار شدن ویدئوهای تبلیغاتی میان فید اینستاگرام چیزی نیست که کاربران آن را طلب کرده باشند اما اینستاگرام برای حفظ درآمد خود به آن‌ها نیاز دارد. البته خوشبختانه این تبلیغات به صورت منطقه‌ای و برای مخاطبین انتخاب شده نمایش داده خواهد شد و اگر تاکنون هیچ ویدئوی تبلیغاتی در اینستاگرام ندیده‌اید نباید تعجب کنید.

اولین ویدئوهای تبلیغاتی در مورد مسابقات Super Bowl است اما استودیوی فیلم‌سازی Warner Bros نیز از این تبلیغات بلند برای نمایش فیلم «چگونه مجرد باشیم» و همچنین اپراتور T-Mobile برای نمایش همکاری خود با Drake استفاده کرده است.

droid-life

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    من بعد از حدود دو سال نیم هنوز هیچ ویدوی تبلیغاتی ندیدم