سونی: گوشی Xperia M4 Aqua مستقیماً به اندروید ۶ مارشملو آپدیت خواهد شد

مدتی است از انتشار آپدیت اندروید ۶ مارشملو می‌گذرد،‌شرکت‌های مختلف نیز یکی پس از دیگری لیست گوشی‌هایی که به این سیستم‌عامل جدید اندروید مجهز می‌شوند را منتشر کرده‌اند، سونی هم برای اینکه از قافله عقب نماند چندی پیش لیست گوشی‌های قابل آپدیت به اندروید جدید را منتشر کرد اما در این لیست خبری از اکسپریا اِم ۴ آکوا که تنها چند ماه پیش روانه بازار شده نبود‌، از قرار معلوم سونی به فکر کاربران این گوشی هست و رسما اعلام کرد که اندروید ۶ در راه اکسپریا ام ۴ آکوا است.

2

دارندگان اکسپریا M4 Anqua به خوبی می‌دانند که این محصول تازه روانه بازار شده و از لحاظ نسخه اندروید آنچنان هم که باید و شاید قدیمی نیست، اکسپریا ام ۴ آکوا در حال حاضر به اندروید ۵.۰ آب‌نبات چوبی مجهز است و بنا به تاییده رسمی سونی این گوشی میزبان اندروید ۶.۰ مارشملو خواهد بود. به همین منظور سونی در پیام توییتری در پاسخ به کاربران رسما اعلام کرد که این گوشی به اندروید ۵.۱ آپدیت نمی‌شود و مستقیما به آندروید نسخه ۶.۰ مارشملو آپدیت خواهد شد. البته سونی به غیر از این امر به نکات دیگری نظیر تاریخ عرضه آپدیت اندروید برای اکسپریا ام ۴ آکوا اشاره نکرده است. ناگفته نماند که در حال حاضر نیز فریم‌ور این گوشی و نسخه دو سیم کارت آن در کشورهای اروپای شمالی آپدیت می‌شود.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. adrin می‌گوید

    اطلاع دارید که کی میشه به اندروید ۶ آپدیتش کرد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ماه پیش آپدیتش عرضه شده شاید هنوز برای ایران منتشر نشده