درز تصویر تبلیغاتی جدید از لومیا ۶۵۰ مایکروسافت

تاکنون شایعات مختلفی در خصوص لومیا ۶۵۰ منتشر شده است اما تصویر تبلیغاتی جدید لومیا ۶۵۰ که توسط evLeaks به بیرون درز پیدا کرده حیات این محصول جدید مایکروسافت را تایید می‌کند.

1

همان‌گونه که پیش از این نیز اشاره شد در خصوص این محصول تاکنون شایعات مختلفی مطرح شده و گفته می‌شد که تا چند روز دیگر رسما از جانب مایکروسافت معرفی می‌شود اما از قرار معلوم این گوشی با مشکلات نرم‌افزاری روبرو شده و مایکروسافت در تلاش است تا گوشی لومیای جدید خود را دو هفته دیگر معرفی کند. این محصول از پردازنده اسنپ‌دراگون MSM8909v2 مدل ۲۱۲ یا اسنپ‌دراگون MSM8909 مدل ۲۱۰ استفاده می‌کند.

گوشی جدید لومیا از صفحه‌نمایش ۵ اینچی با کیفیت 720p بهره می‌برد و به یک گیگابایت رم مجهز است. یک گیگابایت رم، فضای ذخیره سازی هشت گیگابایتی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسل و پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE در کنار باتری ۲ هزار میلی‌آمپری سایر مشخصات سخت‌افزاری این محصول را تشکیل می‌دهد.

پشتیبانی از فناوری Glance Screen به همراه درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهد. در کنار موارد گفته شده طراحی باریک و استفاده از فلز در این محصول ممکن است به یکی از نقاط قوت این گوشی که از لحاظ سخت‌افزاری نیز حرف چندانی برای گفتن ندارد تبدیل شود. همان‌‌گونه که اشاره شد لومیا ۶۵۰ نهایتا تا دو هفته دیگر رسما روانه بازار می‌شود و در حال حاضر نیز در بعضی از مناطق جغرافیایی برای پیش فروش قرار داده شده است، در تبلیغات این محصول گفته می‌‌شود قیمتی حدود ۱۹۹ پوند دارد.

wmpoweruser.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    به امید موفقیت ویندوز 10