نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 6 مارشملو برای گلکسی نوت 5 منتشر شد

پس از پایان موفقیت‌آمیز طرح آپدیت آزمایشی گلکسی اس 6 حالا نوبت به گلکسی نوت 5 رسیده تا پیش از عرضه رسمی آپدیت اندروید 6 مارشملو مشکلات احتمالی آن مرتفع شود. با وجود این‌که چهار ماه پس از عرضه رسمی اندروید 6 راه‌اندازی طرح آزمایشی آپدیت کمی دیر به نظر می‌رسد اما شروع آن حداقل به معنای آپدیت نهایی در هفته‌های آینده خواهد بود.

3

این آپدیت آزمایشی در حال حاضر برای کاربران آمریکایی که در طرح آزمایشی آپدیت شرکت کرده بودند ارائه شده است. همان‌طور که از تصاویر منتشر شده توسط کاربران مشاهده می‌کنید تغییرات زیادی در اندروید 6 گلکسی نوت 5 دیده نمی‌شود اما کاربران گزارش داده‌اند که مدیریت حافظه رم بهبود یافته و سرعت کلی کار با گوشی نیز افزایش یافته است. ظاهر تاچ‌ویز در بخش اپلیکیشن‌ها، منوی اعلان‌ها، تنظیمات سریع و کیبورد نیز تغییر کرده است و انیمیشن‌ها نیز جذاب‌تر شده‌اند. آپدیت اندروید 6 برای گلکسی اس 6 تنظیمات دستی پیشرفته‌تر دوربین را نیز به همراه داشت اما از آن‌جا که نوت 5 از این ویژگی‌ها در اندروید 5.1 نیز بهره‌مند بود تغییری در زمینه دوربین مشاهده نمی‌شود.

آپدیت جدید حدود 1.35 گیگابایت حجم دارد و اگر سامسونگ شما را برای آزمایش انتخاب کرده باشد احتمالاً ایمیلی حاوی نحوه آپدیت دریافت خواهید کرد. گفتنی است این آپدیت برای گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس نیز تأیید شده است و انتظار داریم تا پایان سال تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 به اندروید 6.0.1 مارشملو آپدیت شده باشند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    وورد و اکسل من نیز کار نمیکنه . در ضمن وقتی اس پن را در میآورم دیگر منوی قبلی باز نمیشود

  2. محمد می‌گوید

    سلام
    من از طریق بروز رسانی خود گوشی آپدیت کردم مقدار حجم فضای اشغال شده رم کاهش پیدا کرد که باعث افزایش سرعت گوشیم شده
    کلیپ برد تو تلگرام نمیومد که الان میاد

  3. حمید می‌گوید

    سلام
    من نوت ۵ دارم اپدیت کردم واسم ۳ تا نرم افزار آورده
    وورد
    اکسل
    پاورپوینت
    ولی کار نمیکنه