صفحه توسعه‌دهندگان سامسونگ به پشتیبانی از قلم استایلوس در اندروید N اشاره دارد

نسخه کنونی اندروید یا همان اندروید مارشملو (M) هنوز تنها یک درصد از کاربران را شامل می‌شود و تا معرفی و عرضه نسخه بعدی اندروید (N) زمان زیادی باقیمانده است. اما صفحه توسعه‌دهندگان سامسونگ نشانی از پشتیبانی این نسخه از استایلوس را به همراه دارد.

0

همان‌طور که می‌دانید تولیدکنندگان اصلی گوشی‌های اندرویدی مثل سامسونگ پیش از سایرین از امکانات جدید نسخه‌های آینده اندروید باخبر خواهند شد. درحالی‌که تا به این‌جا اطلاعات زیادی از اندروید N نمی‌دانیم صفحه توسعه‌دهندگان وب‌سایت سامسونگ شاید یک ویژگی مهم را لو داده باشد: پشتیبانی از استایلوس. با وجود این‌که سامسونگ از گلکسی نوت 1 و اندروید 2.3.5 نان زنجبیلی پشتیبانی از استایلوس را به تاچ‌ویز اضافه کرده است و آن را تا به امروز بهبود بخشیده اما خوب است بدانیم اندروید N به صورت پیش‌فرض از استایلوس پشتیبانی خواهد کرد.

stylus-android-n

همان‌طور که می‌بینید سامسونگ ویژگی‌های مربوط به استایلوس را به عنوان deprecated یا حذف شده و اضافه عنوان شده و احتمالاً به این معناست که اندروید N به صورت پیش‌فرض از این ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند. در گذشته ویژگی‌هایی که تحت عنوان deprecate ذکر شده بودند در نسخه‌های آینده اندروید اضافه شدند و به همین دلیل این شایعه قوت گرفته است.

از ویژگی‌های دیگری که انتظار داریم گوگل در اندروید N بگنجاند می‌توان به حالت چندپنجره‌ای، تم‌های جدید و … اشاره کرد که لیستی از آن‌ها را در این مطلب برایتان آماده کرده‌ایم. همچنین انتظار می‌رود گوگل برای نام‌گذاری اندروید بعدی نظرات کاربران را نیز در نظر بگیرد.

Phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.