شایعه: مایکروسافت اپلیکیشن کیبورد SwiftKey را با قیمت 250 میلیون دلار خریداری می‌کند

به گزارش Financial Times مایکروسافت قصد دارد با پرداخت 250 میلیون دلار اپلیکیشن SwiftKey را خریداری کند. همان‌طور که می‌دانید SwiftKey محبوب‌ترین کیبورد اندرویدی است که البته برای iOS نیز عرضه شده است

2

به گفته Financial Times قرارداد میان مایکروسافت و SwiftKey در مراحل پایانی بوده و در همین هفته باید منتظر اعلام رسمی این معامله باشیم. SwiftKey در حال حاضر بر روی بیش از 3000 میلیون دستگاه نصب شده و اولین بار در سال 2010 به اندروید و در سال 2014 به iOS آمد. این کیبورد هم قابلیت اصلاح خودکار کلمات را دارد، هم می‌تواند تا دو کلمه بعدی را پیش‌بینی کند و هم با سوایپ کردن جمله تایپ کند. این کیبورد با وجود این‌که از ابتدا رایگان نبود توانست رقبای سرسختی مانند Swype را کنار بزند و محبوب‌ترین کیبورد لقب بگیرد. سال‌ها بعد SwiftKey رایگان شد و تصمیم گرفت از فروش تم‌های داخل برنامه کسب درآمد کند.

SwiftKey همچنین از زبان فارسی نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از ایمیل‌ها و پیامک‌های شما عادات و کلمات مورد استفاده‌تان را فرابگیرد و اگر یکی دو ماه با آن کار کنید شاید تایپ بدون این کیبورد برایتان طاقت‌فرسا باشد. درحالی‌که مایکروسافت در حال حاضر کیبوردی به نام Word Flow را برای ویندوزفون عرضه کرده و شایعاتی در مورد عرضه این کیبورد برای iOS و اندروید نیز شنیده می‌شود خریداری SwiftKey کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما گفته می‌شود یکی از اهداف مایکروسافت استفاده از فناوری هوش مصنوعی SwiftKey در محصولاتی به جز کیبورد مجازی موبایلی است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Soooli می‌گوید

    من نمی دونم وقتی خودش کیبرد به اون خوبی داره که داره نسخه iOS رو هم میده دیگه خرید این کیبرد چه صیغه‌ایه؟ اگرجه سوئیفت کی کیبرد به مراتب بهتریه

  2. Amir می‌گوید

    ماکروسافت برنامه های خیلی بلند مدتی داره