زورآزمایی نسخه اسنپ‌دراگون 820 گلکسی اس 7 در بنچمارک AnTuTU

طی چند وقت اخیر اخبار متعددی در رابطه با پرچم‌دار بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی اس 7 از منابع مختلف به بیرون درز پیدا کرده است، در همین رابطه ساعاتی پیش AnTuTu نتایج بنچمارک این محصول را منتشر کرد.

1

اگر به خاطر داشته باشید، چند هفته پیش توسعه‌دهندگان اپلیکیشن AnTuTu خبر از انتشار قریب‌الوقوع نتایج بنچمارک گلکسی اس 7 را داده بودند. در همین راستا نیز سرانجام ساعاتی پیش این وعده عملی گردید و  همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد شاهد بنچمارک های فوق‌العاده‌ای از این محصول هستیم.

اکنون تقریباً مطمئن هستیم که گوشی مورد بحث در دو نسخه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 820 و اگزینوس 8890 تولید خواهد شد که مدل دارنده تراشه ساخت کوالکام صرفاً در بازار امریکای لاتین عرضه خواهد شد. بر این اساس  نسخه اسنپ‌دراگون 820 گلکسی اس 7 در بنچمارک AnTuTU در بخش تک هسته توانست به امتیاز فوق‌العاده 125,288 دست پیدا کند. لازم به یادآوری است که سال گذشته گلکسی اس 6 اچ پلاس توانسته بود در همین بخش امتیاز 82,000 را کسب کند.

galaxy-s7-weibo

در حال حاضر آیفون 6 پلاس با بهره‌گیری از تراشه A9 بالاترین امتیاز یعنی 132,000 را در اپلیکیشن AnTuTU به دست آورده است. البته نباید از یاد برد که این محصول دارای نمایشگری با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده با این حال انتظار می‌رود که گلکسی اس 7 به نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل مجهز شود.

نکته دیگر اینکه رندر سه‌بعدی آیفون سهم بالایی در به دست آوردن امتیاز آن ایفا کرده است، این در حالی است که هرچند تعداد پیکسل‌های نمایشگر گلکسی اس 7 حدود 77 درصد بیشتر از نمایشگر آیفون 6 پلاس بوده، با این حال عملکرد مشابهی را نسبت به آن در AnTuTU از خود به ثبت رسانده است.

از دیگر مشخصاتی که بنچمارک AnTuTu از گلکسی اس 7 برملا می‌کند می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگا پیکسلی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    بنچمارک با واقعیت خیلی متفاوته