برآمدگی دوربین در گلکسی اس 7 تقریباً حذف خواهد شد

گلکسی اس 6 گوشی بسیار زیباییست که به لطف ترکیبی از شیشه و فلز حس خوبی را نیز به کاربر انتقال می‌دهد. اما بزرگ‌ترین عیب طراحی خانواده گلکسی اس 6 را می‌توان در برجستگی دوربین در پشت آن دانست که ظاهراً سامسونگ موفق شده در گلکسی اس 7 آن را به حداقل برساند.

1

مشکل برآمدگی دوربین در گلکسی اس 6 شاید مانند آیفون 6 باعث لق خوردن گوشی در زمان تایپ وقتی که آن را روی میز قرار داده‌اید نشود چرا که این برآمدگی در وسط قرار دارد اما کمی از زیبایی و یکنواختی طراحی زیبای این گوشی کاسته و نگرانی‌هایی بابت آسیب دیدن لنز دوربین ایجاد کرده است. طبق تصاویری که @OnLeaks یا همان استیو همرستافر منتشر کرده است برآمدگی دوربین در گلکسی اس 7 از 1.7 میلی‌متر به 0.8 میلی‌متر رسیده و کمتر از نصف شده است. به این ترتیب همان‌طور که در تصویر می‌بینید شاید دوربین کماکان بیرون زده باشد اما می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

ظاهراً سامسونگ موفق شده به هر ترفندی بیشتر ماژول دوربین را در درون بدنه جای دهد و این یکی از تغییرات ریز طراحی گلکسی اس 7 نسبت به گلکسی اس 6 خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید با باریک‌تر شدن گوشی‌های هوشمند و پیشرفت دوربین بیشتر تولیدکنندگان مجبور شدند یا ضخامت گوشی را کاهش ندهند یا دوربین را به صورت برجسته قرار دهند. آیفون 6 و نکسوس 6پی از همین جمله هستند. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ قرار است در گلکسی اس 7 از سنسور جدید BRITECELL خود استفاده کند که وضوح کمتری نسبت به نسل قبلی دارد (12 در برابر 16 مگاپیکسل) اما ظاهراً عملکردی بهتر خواهد داشت. شاید یکی از مزایای این سنسور ضخامت کمتر آن بوده که موجب کاهش بیرون‌زدگی دوربین شده است.

Alleged-galaxy-s7-galaxy-s7-edge-back

سامسونگ همچنین موفق شده تا با حفظ ضخامت گلکسی اس 7 ظرفیت باتری را نیز از 2550 به 3000 میلی‌آمپرساعت برساند که یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود. از جمله مشخصات دیگر گلکسی اس 7 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با وضوح QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 820 یا اکسینوس 8890، 4 گیگابایت حافظه رم و مقاومت دربرابر آب اشاره کرد.

البته گفتنی است که تمامی مشخصات درز کرده شایعاتی بیش نیستند و برای مشخص شدن جزئیات ماجرا بهتر است تا دوم اسفندماه و معرفی رسمی گلکسی اس 7 در کنار گلکسی اس 7 اج منتظر بمانیم.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    از کی تا حالا درست کردن
    گندی مثل لنز عین تبخال بیرون زده ارتقا محسوب میشه