آیا این تصاویر به لومیا 850 احتمالاً ناکام مایکروسافت تعلق دارند؟

طرفداران ویندوزفون و مایکروسافت مدت زیادی برای عرضه یک پرچم‌دار ویندوزی با سخت‌افزار قابل رقابت با آیفون و اندرویدی‌ها منتظر ماندند تا سرانجام لومیا 950 از راه رسید. اما ظاهراً مایکروسافت هم‌زمان روی گوشی دیگری با نام لومیا 850 نیز کار می‌کرد که شاید هیچ‌گاه عرضه نشود و تصاویر آن نیز به تازگی درز کرده است.

1

لومیا 850 با نام رمز Honjo که حالا تصاویری از آن درز کرده قرار بود مدل نسبتاً ارزان‌تری از لومیا 950 با طراحی متفاوت و زیبایی باشد. این تصاویر که نوسط nokibar درز کرده یک گوشی با صفحه‌نمایش 5.4 اینچی به همراه اسکنر چشم را نشان می‌دهد و استفاده از درگاه microUSB نشان از عدم پشتیبانی از Continuum دارد. این گوشی همچنین دارای درگاه کارت حافظه و قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت است و ظاهراً به جز قاب فلزی به رنگ رزگلد بدنه از جنس پلی‌کربنات ساخته شده باشد.

البته هنوز نباید احتمال عرضه این گوشی را به بازار انکار کرد اما ظاهراً مایکروسافت مانند همیشه تمرکز خود را روی گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده گذاشته و شاید باخت خود را در رده گوشی‌های گران‌قیمت به اندروید و آیفون قبول کرده است. با انتشار ویندوز 10 موبایل انتظار داشتیم مایکروسافت تحولی اساسی در سخت‌افزار گوشی‌ها نیز اعمال کند تا شاید از این طریق و به کمک ویندوز 10 بتواند مشتریان بیشتری را به اکوسیستم خود بشکاند اما شاید بهتر باشد بگوییم ویندوزفون دیگر مُرده است!

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    خیلی زود نتیجه گیری های واهی میکنن این به اصطلاح کارشناسا