طرح شماتیک آی‌پد ایر 3 نشان می‌دهد با نسخه کوچکتر آی‌پد پرو روبرو هستیم

انتظار داریم اپل در یکی دو ماه آینده و طی مراسمی آی‌پد ایر 3 را معرفی کند. طبق تصاویر شماتیک و تصاویر قاب‌های درز کرده می‌توان متوجه شد که آی‌پد ایر 3 در واقع یک آی‌پد پرو اما با ابعاد کوچکتر خواهد بود.

1

یکی از ویژگی‌های اصلی آی‌پد پرو قرار گرفتن چهار بلندگوی جداگانه برای لذت بردن هر چه بیشتر از تماشای فیلم‌ها و بازی‌ها بود. ظاهراً اپل قصد دارد آی‌پد ایر 3 را نیز به همین ویژگی مجهز کند. علاوه بر این طبق تصاویر شماتیک آی‌پد ایر 3 که به یک دوربین عالی برای تبلت‌ها بهره خواهد برد به فلش LED نیز برای عکاسی در نور کم مجهز خواهد شد. همان‌طور که در ابعاد مشاهده می‌کنید آی‌پد ایر 3 حدود 0. میلی‌متر عریض‌تر و تنها 0.05 میلی‌متر نیز ضخیم‌تر از آی‌پد ایر 2 خواهد بود و به این ترتیب می‌توانید از لوازم جانبی ایر 2 بر روی ایر 3 نیز استفاده کنید.

iPad-Air-3-drawing

گفته می‌شود آی‌پد جدید متأسفانه به فناوری لمس سه‌بعدی مشابه آیفون 6اس مجهز نخواهد شد اما چیپست فوق‌العاده قدرتمند A9X و چهار گیگابایت رم را از آی‌پد پرو به ارث خواهد برد. بعضی شایعات همچنین خبر از پشتیبانی آی‌پد ایر 3 از قلم Apple Pencil و نسخه‌ای کوچک‌تر از کیبورد هوشمند آی‌پد پرو را می‌دهند اما شاید اپل این ویژگی‌ها را به صورت منحصر به فرد برای پرچم‌دار بزرگ‌تر آی‌پدها نگاه دارد.

گفتنی است طبق شایعات آی‌پد ایر 3 اواخر اسفندماه و در کنار آیفون 4 اینچی iPhone 5se و همچنین نسخه جدیدی از اپل واچ رونمایی خواهند شد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    آیپد دیگه داره تو گل دست و پا می زنه
    هرکسی که داره دلیلی برا خرید نوع جدیدتر نداره
    خب همونی که داره درست کار میکنه