این اپلیکیشن بیش از 20 درصد شارژ باتری گوشی اندرویدی شما را می‌بلعد!

امروزه گوشی‌های هوشمند کارهای بسیاری از قبیل پخش فیلم و موزیک، انجام عملیات بانکی، نمایش آپدیت‌های صفحات اجتماعی و بسیاری دیگر را در کنار قابلیت امکان تماس انجام می‌دهند؛ اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن نیز عمر شارژ باتری است.

1

بر کسی پوشیده نیست که موارد مختلفی سخت افزاری می‌تواند بر عمر شارژ باتری گوشی‌های هوشمند اثر گزار باشد، با این حال شاید جالب باشد که بدانید نصب اپلیکیشن فیس‌بوک بر روی گوشی هوشمند اندرویدی می‌تواند باعث افزایش 20 درصدی مصرف انرژی دستگاه شود.

بر اساس آخرین تحقیقات صورت گرفته توسط یک وبلاگ نویس روس تبار به نام Russell Holly، حذف اپلیکیشن فیس‌بوک از نسخه موبایلی پلتفرم متن‌باز گوگل، می‌تواند باعث افزایش 20 درصدی عمر شارژ باتری و از طرف دیگر افزایش 15 درصدی سرعت لود شدن سایر اپلیکیشن‌ها شود.

طبق گفته Russell Holly، جالب است که بدانید روند کاهش انرژی توسط اپلیکیشن فیس‌بوک حتی هنگامی که در پس‌زمینه نیز فعالیت می‌کند هم به قوت قبل وجود دارد. لازم است که بدانید در گاهی از مواقع پس از این که در اپلیکیشن اندرویدی فیس‌بوک تماشای یک ویدئو را به اتمام رسانده و برنامه را به طور کامل می‌بینید نیز ممکن است پردازش صدای ویدئو ادامه پیدا کند و همین بر عمر باتری اثر سوء خواهد داشت.

با این تفاسیر اگر عمر شارژ باتری برای شما از اهمیت بیشتری نسبت به اپلیکیشن فیس‌بوک برخوردار است، بهتر است آن را لغو نصب کرده و به‌روزرسانی‌های پیج‌تان را از طریق مرورگر پیگیری نمایید.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اپلیکیشن فیسبوک
    اینستاگرام
    تو اندروید خیلی شارژ مصرف میکنن