سامسونگ دعوتنامه رونمایی از گلکسی اس 7 در دوم اسفند ماه را منتشر کرد

شرکت سامسونگ دعوتنامه مراسم بعدی رونمایی از محصولات جدید خود که با نام “Unpacked” شناخته می‌شوند را با همان شعار همیشگی “The Next Galaxy” منتشر کرد.

0

سامسونگ زمان برگزاری این رویداد را دوم اسفند ماه (ساعت 21:30 به وقت تهران) اعلام کرده است و مطمئناً مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس سامسونگ را می‌توان مهمترین محصولاتی دانست که در این رویداد معرفی خواهند شد.

همانطور که می‌دانید این رویداد مطابق سنوات هر ساله یک روز پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل بارسلون برگزار می‌شود. در ویدئویی که سامسونگ به همین مناسبت منتشر کرده شاهد یک مکعب هستیم که لبه‌های آن عدد 7 را نشان می‌دهند که چیزی جز معرفی گلکسی اس 7 در این رویداد را نمی‌توان از آن برداشت کرد.

اگر چه تا رونمایی از این محصول تقریباً سه هفته باقی مانده اما تاکنون اطلاعات بسیاری از آن منتشر شده و احتمالاً تا زمان رونمایی از این محصول چیزی برای رونمایی باقی نمانده باشد چرا که همین دو روز پیش اولین تصاویر از این محصول منتشر شده و بعید است که افشاکننده‌های معروف تا زمان رونمایی از این محصول جذاب به آن رحم کنند!

از تصاویر منتشر شده و در عین حال شایعات فراوانی که از این محصول منتشر شده می‌توان نتیجه گرفته که در طراحی شاهد تغییراتی جزئی در این محصول خواهیم بود اما در بخش سخت‌افزار شاهد تغییراتی همچون اضافه‌شدن درگاه میکرواس‌دی، صفحه نمایش حساس به فشار (چیزی شبیه به 3D Touch اپل)، درگاه USB-C، قابلیت مقاوم در برابر آب و همچنین مدل Edge با صفحه نمایش بزرگتر و نسخه برخوردار از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 کوالکام خواهیم بود.

البته هیچکدام از این موضوعات هنوز به طور رسمی تائید نشده اما تجربه ما نشان می‌دهد کمه باید بخشی از آن را به عنوان استراتژی بازاریابی پیش از عرضه سامسونگ برای محصولاتش از همین حالا باور کنیم.  در هر صورت چاره‌ای نداریم جز اینکه تا زمان رونمایی رسمی از گلکسی اس 7 سامسونگ منتظر بمانیم تا تمام این مشخصات رنگ واقعیت به خود بگیرند اگر چه امیدواریم حداقل در طراحی شاهد تغییراتی بیشتر باشیم.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.