هواوی برای مراسم خود در نمایشگاه MWC 2016 دعوتنامه فرستاد

می‌دانیم که کنگره جهانی موبایل بارسلون قرار است از اوایل اسفندماه برگزار شود و هواوی هم مانند همیشه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این شرکت به تازگی دعوتنامه خود را برای تاریخ 21 فوریه یا دوم اسفندماه ارسال کرده است.

0

MWC 2016 رسماً از سوم اسفندماه آغاز خواهد شد و هواوی قصد دارد یک روز زودتر مراسم خود را در مرکز نمایشگاه Montjuïc  بارسلون برگزار کند. متن دعوتنامه به شرح زیر است.

ما از شما دعوت می‌کنیم تا در این مراسم به «ریچارد یو» مدیرعامل هواوی، گروه کسب‌وکار مشتریان و سایر مدیران هواوی  در جدیدترین کنگره جهانی موبایل 2016 ملحق شوید. بیایید و ببینید هواوی چگونه به نیاز نسل جدید نوآوری‌های موبایلی پاسخ می‌دهد.

متأسفانه هیچ تیزر یا پوستری به همراه این دعوتنامه ارسال نشده و همین حدس محصولات احتمالی جدید هواوی را دشوار می‌کند. همان‌طور که می‌دانید پرچم‌دار جدید این شرکت Mate 8 در نمایشگاه CES 2016 دی‌ماه رونمایی شد و شایعات زیادی هم خبر از معرفی P9 در چند هفته پس از برگزاری نمایشگاه می‌دهند. به این ترتیب مشخص نیست که هواوی قصد دارد چه محصولاتی را به نمایش بگذارد. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته هواوی در همین مراسم از ساعت هوشمند خود پرده‌برداری کرد اما از آن‌جایی که دو نسخه جدید از این ساعت به تازگی در CES 2016 رونمایی شده‌اند عرضه جانشینی برای آن نیز کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد. به این ترتیب چاره‌ای نیست جز این‌که صبر کنیم و ببینیم در کمتر از یک‌ماه دیگر این شرکت چینی چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.