VAIO از سه لپ‌تاپ جدید از سری Z و S مجهز به ویندوز 10 رونمایی کرد

پس از جداشدن وایو از سونی این شرکت مستقل محصولات زیادی معرفی و عرضه نکرده است اما به تازگی تصمیم گرفته تا پس از هیاهوهای نمایشگاه CES 2016 سه محصول جدید از نوت‌بوک‌های خود را معرفی کند.

0

VAIO-Z-Flip-photo

محصول پرچم‌دار وایو Vaio Z Flip نام دارد. این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش 13 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل مجهز شده و مانند بسیاری لپ‌تاپ‌های رقیب می‌تواند چرخیده و به عنوان تبلت استفاده شود. Z Flip محصولی گران‌قیمت است اما به گفته وایو کیفیت ساخت و قدرت بالای آن ارزش هزینه کردن را دارد. بدنه درونی و بیرونی لپ‌تاپ کاملاً از آلومینیوم ساخت شده و ظاهراً وایو زیر ترک‌پد آن از سنگ واقعی استفاده کرده است! این لپ‌تاپ در دو مدل با پردازنده Core i5 یا Core i7 از سری Intel Skylake و با دو حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد و به ادعای وایو عمر شارژ فوق‌العاده 11 تا 12 ساعته را در اختیارتان می‌گذارد.

VAIO-Z-Flip-back

حافظه داخلی این مدل را می‌توانید بین 256 یا 512 گیگابایت SSD انتخاب کنید. وایو زد فلیپ همچنین به یک استایلوس مجهز شده و ظاهراً پاسخ وایو به مک‌بوک پرو اپل خواهد بود. Z Flip در حال حاضر در بازار ژاپن عرضه می‌شود اما قرار است با قیمت پایه 1799 دلار به بازار آمریکا نیز بیاید.

VAIO-Z-flip-side

اگر Z Flip کمی برایتان گران است وایو همچنین مدل Z Clamshell را نیز عرضه کرده است که در آن خبری از صفحه لمسی نیست و وضوح صفحه نیز 1080p فول اچ‌دی خواهد بود. این مدل همچنین امکان چرخش صفحه و تبدیل به تبلت را ندارد اما از همان بدنه باکیفیت استفاده کرده و قیمت آن نیز 1499 دلار تعیین شده است.

VAIO-S

مدل سوم VAIO S نام دارد و در واقع یک لپ‌تاپ استاندارد محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ دارای پورت‌های اضافه VGA و Ethernet بوده و از صفحه‌نمایش 13.3 اینچی فول اچ‌دی بهره می‌برد. بدنه لپ‌تاپ کماکان از آلیاژ منیزیم ساخته شده و همچنین روکشی روی کلیدها برای جلوگیری از جذب چربی قرار داده شده است. پردازنده این مدل Core i5 و حافظه رم آن نیز تا 8 گیگابایت قابل انتخاب است و حافظه داخلی نیز 256 گیگابایتی و از نوع SSD انتخاب شده است.

VAIO-S-side

وایو می‌گوید که این مدل قادر است 9 ساعت را با یک شارژ دوام بیاورد و کیفیت ساخت بسیار بالایی نسبت به هم‌رده‌هایش دارد. سه درگاه USB 3.0 و دکمه‌های جداگانه چپ و راست برای ترک‌پد از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ 1099 دلاری هستند.

 TheVergemicrosoft-news

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.