اپل برخی آداپتورهای شارژ محصولات خود را به دلیل احتمال برق‌گرفتگی کاربران فراخوان کرد

اپل امروز با صدور بیانیه‌ای، برخی آداپتورهای شارژ محصولات خود را که با برق متناوب کار می‌کنند، در استرالیا، نیوزیلند، کره، آرژانتین و برزیل به دلیل احتمال برق‌گرفتگی کاربران فراخواند. این فراخوان به خصوص برای افرادی است که طی سال‌های 2003 تا 2015 آیفون، آی‌پاد و دستگاه‌های مبتنی بر مکینتاش خریداری کرده اند.

0

کوپرتینوها اعلام کرده‌اند که ممکن است قسمت پلاستیکی از آداپتورهای شارژ محصولات این شرکت باعث برق گرفتگی افراد شود، از این رو دارندگان محصولات مذکور در کشورهای استرالیا، نیوزیلند، کره، آرژانتین و برزیل می‌توانند با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های اپل، نسبت به تعویض رایگان آداپتور اقدام نمایند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مایکروسافت نیز ماه گذشته، محصولاتی نظیر سرفیس پرو، سرفیس پرو 2 یا سرفیس پرو 3 را که تا پیش از 15 مارس خریداری شده‌اند، برای تعویض رایگان کابل برق فراخواند.

اپل همچنین به دارندگان آداپتور دو شاخه شارژر 10 وات آی‌پد‌، مکینتاش و یا کسانی که شارژر خود را در بسته Apple’s World Travel Adapter Kit در بین سال‌های 2003 تا 2015 از کشورهای استرالیا، نیوزیلند، کره، آرژانتین و برزیل خریداری کرده‌اند نیز توصیه کرده هرچه زودتر به یکی از نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

این موضوع شامل افرادی که سیستم مک یا آی‌پد خود را در کشورهای ایالات‌متحده آمریکا، کانادا، چین، هنگ‌کنگ، ژاپن و یا انگلستان تهیه کرده‌اند نمی‌شود. البته اگر نمی‌دانید دستگاه شما رام چه کشوری هست، بهتر است به این صفحه مراجعه کنید تا از نحوه شناسایی آن اطلاع یابید.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.