8 پوسته از بهترین پوسته‌های عرضه شده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سری اکسپریا زد سونی

دارندگان گوشی‌های سری اکسپریا زد سونی مطلع هستند که این شرکت ژاپنی برای تنوع بخشیدن به رابط کاربری گوشی‌های خود چندی پیش موتور Xperia Theme را معرفی کردند. این موتور که در داخل گوشی‌های سونی با اندروید 4.3 به بالا قرار گرفته، باعث می‌شود کاربران سونی در هر زمان که اراده کردند بدون هیچ مشکلی هر تم خاصی که را دوست دارند از گوگل پلی دانلود و نصب کنند. در همین رابطه ما در ادامه 8 پوسته از بهترین پوسته‌های عرضه شده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سری اکسپریا زد سونی را گردآوری کرده‌ایم.

0

پوسته اکسپریا Sony SWPA

SWPA-Theme-1

اولین پوسته‌ای که در این لیست قصد معرفی آن را داریم، Sony SWPA نام دارد که طور اختصاصی در جهت به نمایش گذاشتن تصاویر جشنواره Sony World Photography Awards طراحی شده است. همان‌طور که شاید از نام SWPA بتوان حدس زد، در این پوسته زیبا از عکس‌های دو عکاس که رتبه‌های برتر را در جشنواره مذکور به خود اختصاص داده بودند استفاده شده است.

بدون شک این یکی از زیباترین پوسته‌های طراحی شده مختص گوشی‌های سری اکسپریا زد سونی می‌باشد. هرچند قدرت شخصی‌سازی کاربر در Sony SWPA نسبت به سایر پوسته‌های ارائه شده در این لیست کمتر است، با این حال این ضعف چیزی از ویژگی‌های پوسته Sony SWPA Theme کم نخواهد کرد.

Google-Play-download-button


پوسته اکسپریا Mad Max: Fury Road

Mad-Max-Xperia-Theme-1-result-640x400

سونی به مرور زمان پوسته‌های مختلفی را بر اساس پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی سال برای محصولات خود عرضه می‌کند. این پوسته نیز با موضوع فیلم پرهیجان Mad Max Fury Road است که سال گذشته شاهد به روی پرده سینما رفتن آن بودیم. همان‌طور که انتظار می‌رود، در طراحی این پوسته از سبک و سیاق فیلم مکس دیوانه الهام گرفته شده، به طوری که بک‌گراند آن با تصاویر از صحرا و ماشین‌های عظیم جثه به همراه دکمه‌هایی آلومینیومی پوشیده شده است.

البته به یاد داشته باشید که برای دریافت این تم یا بایستی اهل مزرعه گلوله و یا شهر سوخت باشید . یکی دیگر از ویژگی‌های این تم قابلیت نصب بر روی گوشی‌های روت نشده است که یک امتیاز مثبت برای تم‌های محصولات سری اکسپریا زد محسوب می‌شود.

Google-Play-download-button


پوسته اکسپریا Moon River

unnamed

Moon River اولین پوسته عرضه شده برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سری اکسپریا زد سونی هست که برای دریافت آن باید مبلغ 1.46 دلار بپردازید. همان‌طور که انتظار می‌رود و از نام پوسته نیز شاید مشخص باشد، در طراحی Moon River از رنگ‌های تیره با بک‌گراند ماه استفاده شده و مابقی آیکون‌ها نیز با پیروی از همین حس و حال انتخاب شده اند.اگرچه در این پوسته کاربران از قابلیت شخصی‌سازی کمی برخوردار هستند، با این حال فضای گرافیکی بالایی را با نصب آن بر روی گوشی خود تجربه خواهند کرد.

Google-Play-download-button


پوسته اکسپریا Noir Theme

Noir-Theme-2

Noir Theme صرفاً برای افرادی مناسب است که ارتباط خوبی با رنگ‌های تیره و زنده، الهام گرفته شده از فیلم‌های قدیمی Sunset Blvd و یا کمی مدرن Sin City برقرار می‌کنند. سه عنصر اصلی، ماه کامل، مناظر تاریک و به کار گیری پر واضح از رنگ قرمز در آیکون‌های سیستمی تمام آن چیزی است که در نگاه به پوسته Noir Theme شما را مجذوب خود خواهد کرد. این تم  قابلیت نصب بر روی تمامی رام‌های رسمی سونی با نسخه اندروید ۴.۴ به بالاتر را بدون نیاز به دسترسی روت دارد.

Google-Play-download-button


پوسته اکسپریا Woods

Woods-Xperia-7

تا به اینجای کار اکثر تم‌های معرفی شده حال و هوای تاریک را به گوشی‌های اکسپریا زد سونی می‌آورند، با این حال بگذارید این بار پوسته‌ای الهام گرفته از طبیعت با نام Woods را معرفی کنیم که با محوریت چوب، زیبایی خاصی را برای گوشی شما به ارمغان می‌آورد.

در طراحی پوسته Woods اکسپریا از المان‌هایی استفاده شده که به راحتی در جنگل یافت می‌شود؛ همچون برگ، چوب و فندق! این تم حرفه‌ای که دارای پس زمینه‌های با کیفت و مختلفی است، برای نصب نیاز به دسترسی روت نداشته و همانند برنامه‌های معمولی قابل اجرا می‌باشد.

Google-Play-download-button


پوسته اکسپریا Turquoise Sea

Truqoise-Sea-6

پوسته زیبای Turquoise Sea از پوسته‌های جدید اکسپریا است که بر روی تمامی گوشی‌های روت شده و روت نشده این سری که از اندروید 4.4 یا بالاتر استفاده می‌کنند قابل نصب و استفاده است. با نصب این تم تصاویر هوم اسکرین، لاک اسکرین، کلیدهای مجازی، نوار اعلانات و منوی تنظیمات گوشی و…با محوریت دریای فیروزه‌ای تغییر خواهند کرد.

Google-Play-download-button


پوسته اکسپریا Hello Kitty

هیچ فهرستی از پوسته‌های طراحی شده برای گوشی و تبلت‌های سری اکسپریا زد سونی بدون وجود نام پوسته Hello Kitty کامل نیست. همان‌طور که از تصویر فوق می‌توان حدس زد، در این پوسته شخیصت کارتونی Hello Kitty محوریت اصلی را داشته و بیشتر برای افرادی با روحیه لطیف مناسب است. نصب این تم بر روی تمامی نسخه‌های اندروید 4، 4.4 و یا 5 نیازمند هیچ‌گونه تنظیمات اضافی از جمله روت دستگاه نیست. پوسته Hello Kitty، در عین سادگی و کم حجم بودنش زیبایی خاصی را برای گوشی به وجود می‌آورد.

Google-Play-download-button


پوسته اکسپریا Nature’s Beauty

Natures-Beauty-Sony-Xperia-Theme-7

از مهم‌ترین ویژگی‌های این پوسته علاوه بر زیبایی خاص خود که از طبیعت الهام گرفته شده، به همراه داشتن افکت‌های جالب در قسمت‌های مختلف رابط کاربری دستگاه است که نظیر آن را در کمتر پوسته‌ای شاهد آن بوده‌ایم.

همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، در تمام قسمت‌های رابط کاربری این پوسته از رنگ‌های روشن همچون سفید و آبی آسمانی استفاده شده است، این در حالیست که به کار گیری تصاویر آسمان و دریا جلوه خاصی به آن بخشیده است. این پوسته قابلیت نصب بر روی تمامی رام‌های رسمی سونی با نسخه اندروید 4.4 به بالاتر را بدون نیاز به دسترسی روت دارد.

Google-Play-download-button

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.