ال‌جی 59.6 میلیون گوشی هوشمند در سال 2015 فروخته و دو پرچمدار را در سال 2016 عرضه خواهد کرد

بر اساس آخرین گزارش رسمی ارائه شده از سوی الجی، این شرکت کره ای طی سه ماه پایانی سال 2015 توانسته 15.7 میلیون گوشی هوشمند راهی بازار کند. بدین ترتیب جمع گوشی‌های هوشمند فروخته شده توسط این شرکت در سال گذشته به رقم 59.7 میلیون نسخه رسیده است.

0

لازم به یادآوری است که مجموع فروش گوشی‌های این شرکت در سال 2014 نیز رقم 59.1 میلیون نسخه بوده است؛ بدین ترتیب شاهد رشد نه چندان قابل توجهی فروش گوشی‌های این شرکت نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

ال‌جی از این میزان فروش گوشی طی سه ماه پایانی سال گذشته، توانسته درآمدی به ارزش 3.26 میلیارد دلار به دست آورد که افزایش 12 درصدی را نسبت به سه‌ماهه قبلی آن را نشان میدهد. منتقدان صنعت رشد قوی ال‌جی را به دلیل محبوبیت و قیمت رقابتی مجموعه گوشی‌های هوشمند سری G دانسته‌اند. از پرچم‌دارانی مانند G4 و V10 تا گوشی‌های سطح پایین‌تری مانند G3 Stylus و G3 Beat، ال‌جی تصمیم دارد بودجه‌ها و نیازهای متنوع مشتریان را در نظر بگیرد.

هرچند آمار ارائه شده حاکی از رشد کمی فروش گوشی‌های ال‌جی در سال 2015 حکایت می‌کنند، با این حال مجموع درآمد ال‌جی الکترونیک در بخش امریکای شمالی طی سال گذشته به رقم 48.8 میلیارد دلار و سود عملیاتی 1.03 میلیارد دلار تنزل پیدا کرده است. در انتها نیز به نظر می‌رسد این شرکت کره همچون سال گذشته، در سال 2016 نیز دو پرچم‌دار را راهی بازار نماید.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.