کسب بالاترین ارتقاء رتبه و حضور در جمع پانصد شرکت برتر کشور برای «خدمات اول»

هجدهمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران صبح روز سه شنبه ششم بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور مهندس شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور و جمع کثیری از مقامات، مدیران و صاحبان صنایع برگزار گردید.

0

در این مراسم که به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید، شرکت های برتر کشور بر اساس 28 شاخص و در 29 گروه صنعتی که مهم‌ترین شاخص آن میزان فروش در نظر گرفته شده بود، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس نتایج اعلامی شرکت خدمات اول مخابرات توانست ضمن کسب رتبه 236، در میان پانصد شرکت برتر کشور قرار گیرد و رشد 233 پله‌ای را در رتبه‌بندی نسبت به سال گذشته تجربه نماید. شرکت خدمات اول مخابرات در گروه ارتباطات و مخابرات نیز موفق شد پس از شرکت‌های بزرگی نظیر همراه اول و ایرانسل در رتبه‌ی ششم رده‌بندی برترین شرکت‌های گروه قرار گیرد.

در ادامه ی موفقیت‌ها، این شرکت توانست بالاترین ارتقاء رتبه و ارزش افزوده را نیز در میان شرکت‌های برتر کشور در این رویداد کسب نماید. شرکت خدمات اول مخابرات به عنوان بزرگ‌ترین شبکه ارایه خدمات ارتباطی در کشور در حال فعالیت می‌باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.