شایعه: گلکسی اس 7 سامسونگ از درگاه دو سیم‌کارت هیبریدی برای پشتیبانی از کارت حافظه بهره خواهد برد

بر اساس اطلاعات یک منبع وابسته به سامسونگ، این شرکت کره‌ای در مدل دو سیم‌کارت گلکسی اس 7، همانند آنچه قبلاً در گلکسی A دیده بودیم، یکی از درگاه‌های سیم‌کارت را به شکل هیبریدی و دو منظوره طراحی کرده و کاربر می‌تواند از آن به عنوان شکاف کارت حافظه نیز استفاده نماید.

0

پشتیبانی در درگاه کارت حافظه جانبی یکی از نیازهایی است که همراه خریداران گوشی‌های بالا رده بر آن تأکید دارند. در همین رابطه سامسونگ که بازخوردهای نه چندان جالبی را پس از حذف این قابلیت در گلکسی نوت 5 دریافت کرده است، در نظر دارد از درگاه دو سیم‌کارت هیبریدی برای پشتیبانی از کارت حافظه در  گلکسی اس 7 استفاده نماید.

افراد با بهره‌گیری از درگاه دو سیم‌کارت هیبریدی قادر هستند به جای یکی از اسلات های سیم‌کارت، از کارت حافظه جانبی استفاده کنند. این بدان معناست که اگر می‌خواهید از کارت حافظه جانبی برای گوشی خود استفاده کنید، امکان استفاده از سیم‌کارت دوم از بین خواهد رفت و عملاً در صورت استفاده از کارت حافظه خارجی در نسخه دو سیم‌کارت، ویژگی دو سیم بودن بدون استفاده خواهد ماند.

البته این اولین باری نیست که سامسونگ خواهان تعبیه چنین قابلیتی در گوشی‌های خود است، زیرا نسخه 2015 گوشی هوشمند Galaxy A با تجهیز به درگاه دو سیم‌کارت هیبریدی راه بازار گردید. از دیگر مشخصاتی که چندی پیش بنچمارک AnTuTu از گلکسی اس 7 برملا کرد می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگا پیکسلی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.