طرح شماتیک درز کرده از آی‌پد ایر 3 اپل از ایجاد تغییرات در آن خبر دارد

با توجه به تصویر به تازگی درز شده، ممکن است آی‌پد ایر 3 به شدت شبیه به آی‌پد پروی جدید باشد، اما اندکی کوچک‌تر. ممکن است تغییرات ایجادشده در سری ایر تا اسفندماه پیاده‌سازی شود و به نظر می‌رسد تبلت با طراحی جدید، به همراه چهار بلندگو عرضه شود.

0

ظاهراً بر اساس طراحی شماتیک لو رفته از آی‌پد ایر 3 که توسط Nowherelse.fr به‌دست‌آمده، قرار است اپل چهار اسپیکر از طراحی آی‌پد پرو را به تبلت جدید اضافه کند که دو اسپیکر در بالا و دوتای دیگر در پایین قرار می‌گیرند. اپل از به‌روزرسانی آی‌پد ایر در سال 2015 میلادی برای تبلیغ آی‌پد پروی بزرگ‌تر و آی‌پد مینی 4 خودداری کرد.

ipad-air-3-plans-ipad-7

این شماتیک نشان می‌دهد که امکان دارد آی‌پد ایر 3 از فلش پشتی هم برخوردار شود. با توجه به اینکه آی‌پد را واقعاً نمی‌توان جایگزینی برای دوربین در نظر گرفت، شاید اضافه شدن فلش به نظر بی‌اهمیت باشد؛ اما در صورت بهبود دوربین پشت بهره‌مندی از فلش، عکاسی در شرایط کم‌نور را بهبود خواهد بخشید و حتی به عنوان چراغ‌قوه هم به کاربر خود کمک خواهد کرد.

اگر این طراحی دقیق باشد، به نظر می‌رسد که اپل هنوز تصمیم به حذف جک هدفون در آی‌پد ایر 3 نگرفته است. NowhereElse.fr تأکید دارد شخصی که این طراحی را پخش کرده قابل‌اعتماد است، اما متأسفانه آخرین مطالبی که از آن‌ها پخش شد اشتباه و نادرست بود.

ممکن است که از آی‌پد ایر 3 در فصل بهار و در کنار آی‌فون 5se چهار اینچی رونمایی شود. هنوز مشخص نیست که تبلت از چه قابلیت‌های جدیدی برخوردار باشد و البته بعید به نظر می‌رسد که شاهد اضافه شدن پشتیبانی از 3D Touch یا Apple Pencil به آن باشیم. برای تغییرات دیگر می‌توان به پردازنده A9X بهتر شده (یا A10)، به همراه بهبود اندک بر دوربین، صفحه‌نمایش، باتری و اجزای داخلی دیگر اشاره کرد.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.