بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان که برای سال 2016 تایید شده‌اند

سال 2016 برای ایکس‌باکس وان و دارندگانش سال خوبی خواهد بود.

0

علاوه بر دو عنوان مدعی «چرخ‌های جنگ 4» و «کوانتوم بریک» سم لیک، بازی‌های ریز و درشت زیادی هستند که فقط برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شوند. به علاوه، سال 2016 سالی است که ایکس‌باکس باید حضور خود در عرصه‌ی رقابت را پررنگ‌تر کند وگرنه قافیه را به سونی خواهد باخت، پس انتظار می‌رود با هر آن‌چه در چنته دارد وارد میدان شود.

لیستی که به طور کامل در سایت گیم‌نیوز خواهید خواند، همه‌ی بازی‌های انحصاری کنسول مایکروسافت را شامل می‌شود که قرار است در سال 2016 منتشر شوند. برخی از این بازی‌ها تاریخ انتشار دقیق دارند و می‌دانیم کدام روز از کدام ماه منتظرشان باشیم، برخی دیگر فقط محدوده‌ی انتشار مشخصی دارند و بهار یا پاییز امسال منتظر آن‌ها هستیم و در مورد برخی دیگر، فقط می‌دانیم که قرار است همین سال منتشر شوند.

gears-ofwar4-3

این بازی اولین ادامه‌ی شماره‌دار این سری است که قرار است داستان را دقیقا از بعد از اتفاقات بازی سوم پی بگیرد. بازی در استودیوی جدید The Coalition و تحت نظر «راد فرگوسن» ساخته می‌شود. هنوز اطلاعات خاصی از بازی منتشر نشده است اما انتظار زیادی از این بازی داریم.

تاریخ انتشار: پاییز 2016

quantum-break-time-stop

«کوانتوم بریک» جدیدترین پروژه‌ی «رمدی» سازنده‌ی بازی افسانه‌ای «مکس پین» و بازی انحصاری ایکس‌باکس 360 یعنی «آلن ویک» است. این بازی داستان «جک جویس» مردی که قادر به نگه داشتن زمان و دستکاری آن است را تعریف می‌کند. نکته‌ی مهم در خصوص این بازی این است که به همراه یک سریال تلویزیونی منتشر خواهد شد که داستان را از زاویه دید دشمنان شما روایت می‌کند.

تاریخ انتشار: 17 فروردین 95

halo-wars-2

«هیلو وارز 2» ادامه‌ای است بر اسپین آف سری هیلو که در سال 2009 منتشر شد. یک بازی استراتژی همزمان که معرفی آن غافل‌گیری خوبی از مایکروسافت در گیمزکام 2015 بود. شاید مهم‌تر از هر چیز ساخته شدن این بازی به دست استودیوی سازنده‌ی توتال وار یعنی Creative Assembly باشد، کسانی که قطعا در ساخت بازی‌های این سبک متبحرترین هستند. این بازی علاوه بر ایکس‌باکس وان برای پی‌سی هم عرضه می‌شود.

تاریخ انتشار: پاییز 2016

برای مشاهده‌ی ادامه‌ی لیست به گیم‌نیوز مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.