آیفون 4 اینچی اپل حالا گفته می‌شود iPhone 5se نام داشته و با سخت‌افزار آیفون 6 عرضه خواهد شد

اگرچه اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان روزبه‌روز بر ابعاد نمایشگر محصولات خود می‌افزایند، با این حال شرکت اپل در نظر دارد در آینده‌ای نه چندان دور نسخه‌ای 4 اینچی از گوشی آیفون را احتمالاً با یکی از نام‌های iPhone 7c,  iPhone 6c، و یا iPhone 5e معرفی نماید.

0

به نظر می‌رسد شرکت اپل با این استراتژی جدید خود قصد دارد تنوع بیشتری در محصولات تولیدی خود ایجاد کند تا کاربرانی که به دنبال دستگاه هوشمندی با ابعاد مدل 5 اس اما ویژگی‌های 6 هستند نیز بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را از اپل خریداری کنند.

طی چند وقت اخیر شایعات بسیار زیادی پیرامون نام و مشخصات داخلی مدل 4 اینچی گوشی آیفون به بیرون درز پیدا کرد، در همین رابطه نیز روز گذشته وب‌سایت معتبر 9to5Mac اطلاعاتی منتشر کرد که در صورت صحت آن‌ها، اپل سرانجام در نظر دارد محصول مورد بحث را با نام iPhone 5se عرضه نماید.

در همین حال گفته می‌شود که برخلاف شایعات قبلی، آیفون 4 اینچی احتمالاً به سخت‌افزاری مشابه با نمونه استفاده شده در آیفون 6 همچون تراشه A8 مجهز شود. البته به کار گیری دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 8 و 1.2 مگا پیکسلی در iPhone 5se تقریباً قطعی گردیده است. نکته قابل حائز اهمیت دیگر اینکه احتمالاً شاهد حضور ویژگی Live Photos در آیفون 5se خواهیم بود که قادر است با ذخیره 1.5 ثانیه قبل و بعد از ثبت تصویر، یک کلیپ 3 ثانیه‌ای از تصاویر را به نمایش بگذارد.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل دوباره از پلاستیک در بدنه استفاده خواهد کرد یا صرفاً اندازه صفحه را کوچک‌تر کرده و به جنس فلزی آیفون 6 اس وفادار خواهد ماند. از دیگر مشخصات احتمالی iPhone 5se می‌توان به یک گیگابایت حافظه رم، 64 یا 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، مودم داخلی Wi-Fi 802.11ac و NFC برای استفاده از قابلیت Apple Pay اشاره کرد. در پایان نیز به نظر می‌رود عمر باتری دستگاه حدود 100 میلی‌آمپر نسبت به آیفون 5‌سی افزایش داشته و پیشرفت جزئی به خود دیده که مشخصاً سبب افزایش چشمگیر دوام باتری گوشی نخواهد بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.