کاربران گوشی‌های اکسپریا از نسخه آزمایشی اندروید 6 رضایت کامل دارند

همان‌طور که در جریان هستید، سونی چندی پیش به صورت محدود نسخه آزمایشی اندروید 6 مارشملو را با رابط کاربری به‌روز شده برای دارندگان گوشی‌های اکسپریا زد 3 و اکسپریا زد 3 کامپکت با رام‌های مختلف منتشر کرد. حال بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته، اکثر کسانی که موفق به دریافت به‌روزرسانی مذکور شده‌اند از شیوه در پیش گرفته سونی احساس رضایت کرده‌اند.

0

سونی در اواخر سال گذشته نسخه پیش‌نمایش و کانسپت اندروید 6 مارشملو که به رابط کاربری اختصاصی این شرکت تجهیز شده بود را برای عده محدود از دارندگان گوشی‌های اکسپریا زد 3 و زد 3 کامپکت منتشر کرد. هرچند در پیش‌گیری این‌ رویه از سوی سونی یک کار خلاقانه تلقی می‌شود، با این حال جالب است که بدانید بر اساس تازه‌ترین نظر سنجی‌ها، قریب به اتفاق 80 درصد افرادی که توانسته‌اند این بسته به‌روزرسانی را دریافت کنند از دست رنج سونی بسیار خوشنود بوده‌اند.

Xperia-Android-6-Marshmallow

با نگاهی به جدل فوق به راحتی می‌توان دریافت که اکثر آزمایش‌کنندگان نسخه آزمایشی اندروید 6 منتشر شده از سوی سونی، رضایت کامل داشته‌اند، این در حالی است که تا پیش از این تنها دارندگان گوشی‌های سری نکسوس می‌توانستند نسخه‌های آزمایش اندروید را امتحان نمایند. بدیهی است که کاربران سونی به دلیل اینکه در نسخه کانسپت منتشر شده برای آن‌ها قابلیت‌های تازه‌ای از جمله امکان پاک کردن اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در کنار پایداری بیش از پیش سیستم‌عامل موجود بوده، نسبت به آن ابراز رضایت کرده‌اند.

هرچند هنوز به طور دقیق اطلاعات در رابطه با زمان انتشار نسخه نهایی آپدیت اندروید 6 مارشملو از سوی سونی اعلام نگردیده، با این حال چند منبع نزدیک به این شرکت کره‌ای از انتشار این آپدیت برای گوشی‌های سری Z ظرف یکی دو هفته آینده سخن به میان آورده‌اند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.