اپل اپلیکیشن جدید Music Memos را برای آهنگسازان منتشر کرد

اگرچه شرکت اپل همچون مایکروسافت و گوگل علاقه‌ای به تولید اپلیکیشن‌های اختصاصی برای پلتفرم موبایلی خود ندارد، با این حال هر از چند گاهی برای نشان دادن قدرت نرم‌افزاری هم که شده، به این کار اقدام می‌کند. در همین رابطه کوپرتینوها به تازگی اپلیکیشنی تحت عنوان Music Memos را راهی اپل استور کرده‌اند.

0

اگر شما هم نوازنده ساز و یا آهنگساز هستید و گاهی اوقات ایده و ملودی جذابی به ذهنتان می‌رسد اما ساز و یا امکاناتی برای ضبط و پردازش آن ندارید، بدون شک اپلیکیشن جدید Music Memos به کارتان خواهد آمد زیرا امکاناتی در حد یک استودیو آماتور را به گوشی آیفون شما می‌آورد.

تفاوت اصلی Music Memos با برنامه ضبط صدای پیش‌فرض iOS آن است که بهره‌گیری از این برنامه قادر خواهید بود صدای خواننده و ساز را تفکیک کرده و با ابزارهای موجود قبل از جمع‌بندی نهایی افکت‌های لازم را به آن اعمال نمایید. جدای از این‌ها، شما می‌توانید بر اساس سرعت و ریتم آهنگ در حال اجرا، به طور خودکار یک درام و باس به پس زمینه آن اضافه نمایید.

Apple launches new Music Memos app, updates GarageBand

Music Memos برای گیتار آکوستیک و پیانو بهینه گردیده، با این حال می‌توان از آن برای کار با دیگر سازها نیز استفاده کرد.البته ناگفته نماند برای گوش کردن به چند قطعه کوتاه که با استفاده از این برنامه تنظیم گردیده می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه نمایید.Music Memos همچنین می‌تواند صداهای غیر فشرده را با استفاده از میکرون داخلی گوشی و یا نمونه خارجی با برچسب دلخواه ضبط  و ذخیره نماید تا در صورت نیاز دوباره، به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

Download-from-appstore

اپل همچنین اپلیکیشن GarageBand را با چند ویژگی جدید از جمله Live Loops و Drummer به نسخه 2.1 ارتقا داده است. این برنامه با شبیه‌سازی آلات موسیقی مانند گیتار، درامز، پیانو و … مانند یک برنامه کامل موسیقی امکان ساخت موزیک را به شما خواهد داد. به زبان ساده، این دو قابلیت به افراد امکان افزودن افکت‌های اختصاصی را در عین حالی می‌دهند که حتی می‌توان آن‌ها را از طریق آیکلاد با دیگر کاربران و حتی سرویس Apple Music Connect به اشتراک گذاشت. در نهایت بایستی یادآور شویم که اکنون اپلیکیشن GarageBand از نمایشگرهای مجهز به فناوری تاچ سه‌بعدی همچون آیفون 6 اس و آی‌پد پرو پشتیبانی می‌کند.

Download-from-appstore

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.