Mimicker Alarm نام اپلیکیشن اندرویدی جدید مایکروسافت است که تا کاری عجیب انجام ندهید دست از زنگ زدن بر نمی‌دارد

مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود در جهت نفوذ هرچه بیشتر به پلتفرم موبایلی گوگل، این بار اپلیکیشن بیدار باشی با نام Mimicker Alarm را بر روی گوگل پلی قرار داده است.

0

شاید جالب باشد که بدانید مایکروسافت هم‌اکنون بیش از 45 اپلیکیشن اندرویدی را به طور مستقیم راهی گوگل پلی کرده است که به عقیده بسیاری این حجم از پشتیبانی ردموندی ها، هدفی جز نفوذ به پلتفرم رقیب و کاهش هرچه بیشتر تسلط گوگل بر پلتفرم موبایلی اندروید را دنبال نمی‌کند.

هرچند بی‌شمار تعداد اپلیکیشن زنگ بر روی فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی به رایگان قابل دریافت است، با این در بین آن‌ها تعداد انگشت شماری برنامه یافت می‌شود که با قابلیت‌ها و انعطاف پذیری‌های بسیار بتوانند کاربر را از به کار گیری برنامه زنگ پیش‌فرض پلتفرم دستگاه خود منصرف کنند.

در همین حال به تازگی ردموندی‌ها اپلیکیشن اندرویدی جدیدی با نام Mimicker Alarm تولید کرده‌اند که به نوعی یک ساعت هشداردهنده و بیدارباش محسوب می‌شود. اگر شما روی snooze کردن آلارم‌هایتان حساس و متعصبید و بعضی اوقات باعث خواب ماندن شما می‌شود،Mimicker Alarm قبل از اینکه اجازه دهد آلارم را خاموش کنید شما را به چالش می‌کشد.

وجه متمایز Mimicker Alarm نسبت به سایر برنامه‌های مشابه آن است که برای رهایی از صدای هشدار زنگ آن بایستی به عنوان مثال در حالی یک سلفی بگیرید که با چهره‌ای بشاش در حال لبخند زدن به دوربین باشید. این برنامه برای اطمینان از بیدار شدن قطعی کاربر می‌توان از وی درخواست کند که سه کار مختلف را یکی پس از دیگری انجام دهد، زیرا در آن هیچ گزینه‌ای تحت عنوان snooze برای توقف زنگ وجود ندارد. نکته دیگر اینکه بایستی بدانید همان‌طور که در مرام‌نامه اپلیکیشن نیز قید گردیده، مایکروسافت برخی از اطلاعات شما را تحت رابط برنامه‌نویسی Project Oxford، برای ایجاد رابط کاربری تعاملی‌تر در هنگام استفاده از Mimicker Alarm زیر نظر دارد.

 Mimicker Alarm

Google-Play-download-button

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.