بررسی عمر شارژ گوشی هوشمند V10 ال‌جی از عمر پایین شارژ آن خبر دارد

شکی نیست که گوشی LG V10 یکی از بهترین پرچم‌داران اندرویدی سال 94 محسوب می‌شود. این گوشی که به عنوان تکمیل‌کننده‌ای برای جی 4 عرضه شد با بدنه‌ای مستحکم، دوربینی عالی و امکانات منحصربه‌فرد یکی از بهترین گزینه‌های بازار است اما ظاهراً در زمینه عمر شارژ باتری درست مانند G4 در رقابت با سایرین کمی ضعیف‌تر است.

1

LG V10 با وجود بدنه پلاستیکی به لطف قاب فلزی و کیفیت ساخت بالا حس استحکامی عالی را به کاربر منتقل می‌کند و دوربین آن نیز به لطف رابط کاربری پیشرفته‌اش می‌تواند بهترین تصاویر و ویدئوها را ثبت کند. صفحه‌نمایش QHD نیز با فناوری کوانتوم IPS از بهترین‌هاست و حتی یک صفحه‌نمایش جداگانه نیز برای کاربردهای مختلف برای آن پیش‌بینی شده است. اما این پرچم‌دار نیز بی‌عیب و نقص نیست و ظاهراً طبق بررسی وب‌سایت فون‌آرنا پاشنه آشیل آن در رقابت با رقبایی مثل گلکسی نوت 5 و آیفون 6اس پلاس عمر شارژ نه‌چندان رضایت بخش است.

LG-V10-battery-life

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید در تست فون‌آرنا که شامل اجرای یک اسکریپت برای شبیه‌سازی استفاده روزمره و با روشنایی ثابت 200nit می‌شود LG V10 توانسته تنها 5 ساعت و 51 دقیقه یعنی کمی کمتر از G4 نتیجه بگیرد درحالی‌که گلکسی نوت 5 و آیفون 6اس پلاس حدود دو برابر دوام بیشتری داشته‌اند. ظرفیت باتری این گوشی 3000 میلی‌آمپرساعت و اندازه صفحه‌نمایش آن نیز 5.7 اینچ است؛ به این ترتیب با چنین مشخصاتی شبیه به گلکسی نوت 5 عمر شارژ کمتر ممکن است به دلایل مختلفی مثل مصرف بالاتر چیپست اسنپ‌دراگون 808 نسبت به اکسینوس 7420، فناوری IPS نسبت به AMOLED و یا عدم اعمال بهینه‌سازی‌های لازم توسط ال‌جی باشد.

اگر به یاد داشته باشید G2 در زمان عرضه یکی از بهترین‌ها در زمینه عمر شارژ بود و ال‌جی از همین موضوع برای طعنه زدن به رقبا نیز استفاده کرده بود!

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mohammad می‌گوید

    مرسی از این گوشی