AnTuTu مشخصات فنی گلکسی اس 7 را با وعده انتشار نتایج بنچمارک در آینده نزدیک لو داد!

طی چند وقت اخیر اخبار متعددی در رابطه با پرچم‌دار بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی اس 7 از منابع مختلف به بیرون درز پیدا کرده است، در همین رابطه ساعاتی پیش AnTuTu نیز مشخصات فنی گلکسی اس 7 را با وعده انتشار نتایج بنچمارک در آینده نزدیک لو داد!

0

چندی پیش شاهد درز مشخصاتی منتسب به گلکسی اس 7 اج بودیم که به مدلی خاص از تراشه اسنپ‌دراگون 820 با کد SM-G935A، نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن QHD از نوع HD Super AMOLED، دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شده بود.

در همین حال نیز صبح امروز اکانت رسمی AnTuTu در شبکه‌ اجتماعی چینی Weibo مشخصات مدلی از پرچم‌دار بعدی سامسونگ که به پردازنده اگزینوس 8890 مجهز شده است را منتشر کرد. بر این اساس انتظار می‌رود گلکسی اس 7 سامسونگ که هم‌اکنون با کد داخلی SM-G930F شناخته می‌شود، دارای نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل باشد.

antutu-sgs7

از دیگر مشخصاتی که بنچمارک AnTuTu از گلکسی اس 7 برملا می‌کند می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگا پیکسلی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. مرسوم است که سامسونگ مدل آنلاک و بین‌المللی گوشی‌های خود را تحت کدی که در انتهای آن‌ها حرف F قرار دارد راهی بازار می‌کند، از این روی محصولی که در بالا مشخصات آن را بیان کردیم احتمالا به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.