دیاگرام طراحی جی 5 ال‌جی خبر از انتقال دکمه‌ها به اطراف گوشی دارد

ال‌جی از زمان عرضه جی 2 دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را به پشت گوشی انتقال داد تا دسترسی به آن طی مکالمه و کار کردن با گوشی ساده‌تر شود. حالا تصاویری منتسب به دیاگرام طراحی جی 5 درز کرده که خبر از بازگشت دکمه‌ها به لبه‌های کنار گوشی دارد.

0

طبق شایعات ال‌جی قصد دارد برای رقابت بهتر با پرچم‌دار سامسونگ امسال جی 5 را کمی زودتر از موعد و در نمایشگاه MWC 2016  بارسلون همراه با گلکسی اس 7 معرفی کند. همچنین برای تضمین موفقیت این گوشی در بازار ال‌جی تصمیم گرفته تا طراحی آن را نسبت به مدل‌های قبلی متحول کرده و سرانجام از بدنه فلزی استفاده کند. گفته می‌شود با وجود طراحی فلزی باتری کماکان مانند گوشی HTC Legend به صورت کشویی قابل تعویض خواهد بود.

LG-G5-diagram

اما طبق تصویر فوق شاید بزرگ‌ترین غافلگیری ال‌جی انتقال دکمه‌های صدا به اطراف باشد. البته دکمه پاور به همراه حسگر اثر انگشت کماکان در پشت گوشی قرار دارند. حاشیه‌های اطراف گوشی مانند انتظار باریک بوده و تک‌بلندگو نیز در پایین قرار گرفته است. ابعاد گوشی طبق این دیاگرام 149.4 در 73.9 در 8.2 میلی‌متر بوده که کمی بلندتر اما با عرض کمتر از جی 4 است. طبق شایعات جی 5 ال‌جی با صفحه‌نمایش 5.6 اینچی QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 820 و دوربین‌های 20 و 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.