هواوی شاید یک لپ‌تاپ هیبریدی با دو سیستم‌عامل ویندوز و اندروید عرضه کند

تبلت‌های تبدیل شدنی به لپ‌تاپ یا همان هیبریدی از زمان عرضه سرفیس مایکروسافت دوباره رونق گرفتند و از آن‌جایی که ویندوز 10 هم در حالت لپ‌تاپ و هم تبلت عملکرد خوبی دارد شرکت‌های دیگر نیز به فکر عرضه محصولی مشابه افتادند. به تازگی خبر رسیده که هواوی نیز در حال کار بر روی رقیبی برای سرفیس بوک مایکروسافت است.

0

سرفیس بوک به دلیل استفاده از کارت گرافیک مجزا و کیبورد بهتر در حال حاضر گزینه‌ای جذاب‌تر نسبت به سرفیس پرو به حساب می‌آید و هواوی هم به همین دلیل قصد عرضه یک رقیب را دارد. با توجه به این‌که هواوی تاکنون تجربه زیادی در تولید محصولات ویندوزی نداشته عرضه یک لپ‌تاپ هیبریدی از این شرکت چینی می‌تواند جالب توجه بوده و نوید یک قیمت مناسب را به کاربران بدهد. جزئیات مربوط به این محصول هنوز مشخص نیست اما شاید یک ویژگی مهم و برتری نسبت به سرفیس و همچنین Galaxy TabPro S سامسونگ قابلیت نصب هم‌زمان دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز باشد. همان‌طور که در تصویر مشخص است این تبلت همچنین دارای بلندگوهای استریو و قلم استایلوس مخصوص است.

همچنین شرکت شیائومی نیز تبلت Mi Pad 2 خود را با دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز عرضه کرده اما به نظر می‌رسد تمرکز هواوی برخلاف شیائومی بر روی بخش لپ‌تاپ محصول خواهد بود.

GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.