قابلیت Force HDR به اپلیکشن دوربین Windows 10 موبایل در لومیا 950 و 950XL می‌آید

مایکروسافت در نظر دارد به اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 موبایل، قابلیت Force HDR را هم اضافه کند. این امر بیش از هر چیز باعث استقبال دارندگان گوشی‌های لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال خواهد شد.

1

HDR یا High Dynamic Range مخفف عبارت گستره دینامیکی بالا است که شما را قادر می‌سازد تصاویری با گستره دینامیکی بالاتری بین روشن‌ترین و تاریک‌ترین نقاط عکس نسبت به عکس‌های معمولی ثبت کنید. تا پیش از این دارندگان گوشی‌های لومیا 950 و 950XL تنها قادر بودند که به صورت خودکار یا همان Rich Capture از این قابلیت استفاده کنند، این در حالی است که شنیده می‌شود مایکروسافت در نظر دارد به نسخه جدید اپلیکیشن دوربین ویندوز 10 موبایل امکان تصویربرداری در حالت Force HDR را هم بیفزاید.

طبق گفته مدیر بخش تصویربرداری مایکروسافت Juha Alakarhu، در آینده‌ای نزدیک قابلیت Force HDR به اپلیکیشن دوربین Windows 10 موبایل افزوده خواهد شد، از این رو دارندگان گوشی‌هایی که از سخت‌افزار مناسب برخوردار هستند می‌توانند به طور دستی و حتی در محیط‌هایی که دارای نور کافی نیز هست هم اقدام به تصویربرداری در حالت HDR نمایند.

تا پیش از این،  اپلیکیشن دوربین Windows 10 موبایل در گوشی‌های لومیا 930 و 1520 تنها دو گزینه  Off و Auto را برای تصویربرداری HDR دارا بود، این در حالی است که در نسخه بعدی این برنامه احتمالا شاهد گنجاندن گزینه ON نیز خواهیم بود. لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات در رابطه با زمان اجرایی شدن این ایده از سوی مایکروسافت منتشر نگردیده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    خوشم میاد یه سایت فناوری واقعی فارنت هست
    —– که شده سایت سیاسی و اخبار سیاسی
    سایتا برای جذب مخاطب چه کارای غیر حرفه ای که نمیکننااا

    من که فقط مرجعم برای اخبار فناوری شما هست
    ?