گلکسی S7 سامسونگ نسخه‌ای با قابلیت شبیه به Live Photos اپل با نام Vivid Photo خواهد داشت؟

هر دو گوشی هوشمند آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اپل قابلیتی با نام Live Photos دارند که اپل همزمان با معرفی جدیدترین پرچمداران خود این قابلیت را معرفی کرد. حالا گزارش‌های حاکی از ان است که مطابق معمول سامسونگ برای عقب نماندن از قافله قصد اضافه کردن این قابلیت به پرچمداران بعدی خود را دارد.

0

در قابلیت Live Photos اپل یک و نیم ثانیه قبل و بعد از فشار دادن دکمه شاتر دوربین آیفون، ضبط شده و ویدئویی سه ثانیه‌ای را تحویل شما می‌دهد که تصویری زنده را نشان می‌دهد.

حالا همانطور که گفتیم گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ تصمیم گرفته تا چنین قابلیتی را به گوشی‌های پرچمدار بعدی خود اضافه کند اما در حالی که این قابلیت برای اضافه شدن به گلکسی اس 7 توسعه داده شده چون زمان کمی تا رونمایی از این گوشی هوشمند باقی مانده احتمالا این قابلیت همزمان با رونمایی از این پرچمدار عرضه نشده و بعدا به صورت آپدیت نرم‌افزاری به آن اضافه خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی اس 7 در جریان رویداد Unpacked بعدی خود در دوم اسفند ماه و یک روز پیش از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل بارسلون از آن رونمایی کند.

جالب است بدانید بنابر این گزارش سامسونگ نام این قابلیت ویژه خود را Timeless Photo و یا Vivid Photo گذاشته و بر خلاف Live Photos‌ اپل و احتمالا برای جلوگیری از شروع یک شکایت و پرونده قضایی دیگر، در تصاویر تولید شده توسط قابلیت جدید دوربین‌های سامسونگ از صدا خبری نیست! اگر چه با حذف صدا کاربران گلکسی اس 7 سامسونگ قادر خواهند بود این تصاویر را به صورت تصاویر متحرک GIF در فیس‌بوک به اشتراک بگذارند اگر چه فیس‌بوک در حال اضافه کردن امکان تصاویر Live Photos‌ به نسخه iOS اپلیکیشن خود است.

در هر صورت همانطور که انتظار می‌رود سامسونگ هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده و ما هم مانند شما شایعات گلکسی اس 7 را تا زمان رونمایی از این محصول دنبال می‌کنیم تا محصول نهایی را که احتمالا تا زمان رونمایی دیگر چیزی برای لو رفتن از آن باقی نمانده را ببینیم!

AndroidGeeks

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.