دوربین‌های کامپکت Coolpix A100 و A10 نیکون رسما معرفی شدند

این روزها دوربینِ گوشی‌های هوشمند برای بسیاری از کاربران جای دوربین‌های دیجیتال را گرفته است؛ اما باز هم علاقه‌مندانِ عکاسی به خوبی می‌دانند که دوربین‌های دیجیتال عکس‌های باکیفیتی می‌گیرند که به راحتی نمی‌توان از کنار آنها گذشت، نیکون نیز به همین منظور دوربین‌های کامپکت Coolpix A100 و A10 را برای علاقه‌مندان عکاسی آماتوری معرفی کرده است.

0

Nikon Coolpix A100دوربین نیکون A10 نیروی خود را بوسیله دو باتری قلمی تامین می‌کند، این امر باعث می‌شود در شرایطی که باتری دوربین تمام شد به راحتی بتوان با مراجعه به اولین فروشگاه کوچک، باتری جدید خریداری کرد تا شارژ این دوربین دیگر دغدغه‌ای برای عکاس نباشد.

دوربین A100 نیکون از لحاظ امکانات سخت‌افزاری نیز گزینه‌ مناسبی به نظر می‌رسد، این محصول جدید نیکون از سنسور 20.1 مگاپیکسلی در کنار زوم اپتیکال 5 برابری استفاده می‌کند که از ۲۶ تا ۱۳۰ میلی‌متر متفاوت است.

امکانات ویژه‌ای مانند انتخاب خودکار صحنه (Scene Auto Selector) نیز در این محصول تعبیه شده است این امر باعث شده تا  دست عکاسان آماتور برای عکس‌برداری‌های متنوع باز گذاشته شود. در این دوربین ویژگی‌ دیگری نیز با نام‌های Glamour Retouch و قابلیت جدید Creative Slider به چشم می‌خورد.

Nikon Coolpix A10

در کنار این محصول، نیکون دوربین کامپکت A10 را نیز معرفی کرده است. این دوربین سنسوری ۱۶.۱ مگاپیکسلی دارد و از زوم اپتیکال ۵ ایکس برخوردار است.

ویژگی‌های دیگری که در دوربین A100 نیکون نظیر انتخاب خودکار صحنه و ابزارهای روتوش کردن شاهد بودیم در این محصول نیز به چشم می‌خورد.

این دوربینِ جدید نیکون از لحاظ طراحی نیز بسیار باریک ساخته شده است. با این حساب می‌توان گفت این دو دوربین از لحاظ مگاپیکسل دوربین و باتری با یکدیگر تفاوت دارند و سایر امکانات آنها بسیار شبیه به هم در نظر گرفته شده است.

nikon-a100-a10

نیکون در حال حاضر تنها به معرفی این دوربین‌های کامپکت خود بسنده کرد اما انتظار داریم تا اواخر ماه آینده شاهد این محصولات جدید در بازار باشیم.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.